کد خبر: ۲۱۰۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - 2018October 07
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>معاون نظارت و پایش حفاظت محیط‌زیست استان قزوین از کشف ۴ هزار عقرب در اتوبوس بین شهری قزوین خبر داد

به گزارش شفا آنلاین؛به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، عبدالحسین مظفری، از کشف محموله غیرمجاز 4 هزار عقرب در یک اتوبوس بین شهری خبر داد و اظهار داشت: براساس گزارشی واصله از سوی نیروی انتظامی به یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین، تعدادی عقرب<Scorpion> از محموله جاسازی شده در اتوبوسی که در مسیر خوزستان به قزوین در حرکت بود، بیرون آمده و به داخل اتوبوس وارد شدند.

وی با بیان اینکه یکی از عقرب‌های وارد شده به اتوبوس یک کودک را نیش زده و مسافران متوجه وجود این محموله خطرناک شدند، افزود: خوشبختانه آسیب جدی به این کودک وارد نشده است.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان قزوین با بیان اینکه بعد از دریافت گزارش یگان حفاظت سازمان محیط زیست با همکاری نیروی انتظامی محموله 4 هزار عقرب را از این اتوبوس خارج کرده است، گفت: این محموله در حال انتقال به پارک پردیسان تهران بوده است.

وی افزود: فرد متخلف ادعا می‌کند تنها به عنوان رابط و تحویل‌دهنده این محموله خطرناک همکاری کرده است و در جریان تجارت غیرمجاز زهرگیری و پرورش عقرب نیست.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان قزوین با اشاره به اطلاعات کسب شده از این متخلف گفت: محموله عقرب قرار بوده از خوزستان به تهران منتقل شود.

وی ادامه داد: این پرونده در مرحله رسیدگی قضایی قرار گرفته است.tasnimnews


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: