کد خبر: ۲۰۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵:۳۰ - ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - 2018October 02
قطع مصرف ماینوکسیدیل باعث ريزش مجدد مو می شود. طریقه مصرف ماینوکسیدیل ٢٠ قطره روزانه است. درصد ماینوکسیدیل مصرفی باید توسط پزشک تعیین گردد
شفا آنلاین>سلامت>تنها دارویی که در حال حاضر برای ریزش_مو از نظر علمى ثابت شده است داروی ماینوکسیدیل است. ماینوکسیدیل به خصوص برای افرادی که در قسمت های خاص مانند فرق سر دچار ریزش مو شده اند، بسيار موثر است. ماینوکسیدیل ابتدا ریزش مو را کاهش می دهد، سپس باعث تحریک رشد مو می شود. رشد مو تا یکسال بعد قابل مشاهده است. برای نتیجه گیری بهتر باید به طور مداوم از این دارو استفاده کرد.

به گزارش شفا آنلاین:قطع مصرف ماینوکسیدیل <Minoxidil>باعث ريزش مجدد مو می شود. طریقه مصرف ماینوکسیدیل ٢٠ قطره روزانه است. درصد ماینوکسیدیل مصرفی باید توسط پزشک تعیین گردد. بعد از ریختن محلول باید قسمت تحت درمان را ماساژ داد.

از مزایای دیگر این دارو مصرف خانگی خود شخص است که با مصرف روزانه یک یا دو بار میتوانند رویش موهای جدید را شاهد باشند .

باید بدانید این دارو بايد تا پایان عمر روزانه مصرف شود و متاسفانه با قطع دارو دچار ریزش_مو ناگهانی و شدیدی می شوید كه استرس و نگرانى به دنبال دارد كه اين وضعيت خود مزيد بر علت ريزش مو خواهد بود.

با توجه به اينكه اكثر افراد تمايل به استفاده مادام العمر اين دارو را ندارند، در مطب دكتر عباسپور از اين دارو براى درمان ريزش مو استفاده نمى شود.

از دیگر عوارض مصرف ماینوکسیدیل پوسته پوسته شدن، خشکی پوست، خارش، التهاب پوست، افزایش مو در سایر نقاط بدن مانند صورت به خصوص در بانوان است. توجه داشته باشید مصرف ماینوکسیدل به دلیل داشتن عوارض در خانم های باردار و شیرده ممنوع می باشد.
افرادی که قصد کاشت_مو طبیعی دارند، باید چند ماه قبل از شروع این کار استفاده از ماینوکسیدیل را متوقف کنند، زیرا ماینوکسیدیل باعث بازشدن عروق خونی می شود و احتمال خونریزی را بالا مى برد.
با مراجعه به موقع به پزشک می توانید ریزش مو را متوقف كنيد و شاهد رویش مجدد موها باشید. زمان اقدام به درمان کلید اصلی نجات موهایتان است.

ما در روش پی آرپی با استفاده از کیت های استاندارد رژن لب و در روش مزوتراپی با استفاده از داروهای معتبر ایتالیا و اسپانیا و برندهاى معتبر به نتایج بسیار خوبی در درمان ریزش_مو رسیده ایم.

پزشک آنلاین
دکتر مهین عباسپور [ پوست ، مو و زیبایی ]
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: