کد خبر: ۲۰۹۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - 2018October 01
در زمان دانشجویی ما، بیش از 60 گروه با گرایشات چپ، در دانشگاه‌ها فعالیت داشتند و شعارهای پر طمطراقی می‌دادند که محور همه آنها، مستضعفان بود و اگر به آیات قرآنی که به آن استناد می‌کردند، توجه کنید، می‌بینید که زیباترین آیات را به اسارت گرفته بودند متأسفانه بیشترین تخریب در مورد شخصیت شهید بهشتی را کسانی انجام دادند که به ظاهر اسلامی بودند
شفاآنلاین>سلامت> وزیر بهداشت در جمع دانشجویان دانشجویان علوم پزشکی اهواز گفت: سال 56-1355 وارد دانشگاه شدم و افتخار داشتم که در شهری و در همسایگی شخصیتی بزرگ شدم که یکی از تئوریسین‌های بزرگ انقلاب اسلامی بود؛ افسوس که گروهک تروریستی فرقان، ایشان را از کشور و انقلاب گرفت. متأسفانه گروهک فرقان با ظاهر اسلامی که بیشتر اعضای آن، قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه را حفظ بودند و تفسیر می‌کردند، شکل گرفت؛ معمم هم در بین آنها وجود داشت و جزوات آنها هنوز موجود است. آنها به نام دین و اسلام، شهید مرتضی مطهری را از کشور گرفتند.

به گزارش شفاآنلاین، حسن قاضی‌زاده هاشمی افزود:در زمان دانشجویی ما، بیش از 60 گروه با گرایشات چپ، در دانشگاه‌ها فعالیت داشتند و شعارهای پر طمطراقی می‌دادند که محور همه آنها، مستضعفان بود و اگر به آیات قرآنی که به آن استناد می‌کردند، توجه کنید، می‌بینید که زیباترین آیات را به اسارت گرفته بودند متأسفانه بیشترین تخریب در مورد شخصیت شهید بهشتی را کسانی انجام دادند که به ظاهر اسلامی بودند و به جای پرداختن به دیدگاه‎های ایشان، مطرح می‌کردند که منزل وی در قلهک است یا فلان ماشین را سوار می‌شود و یا فلان مدل قالی در منزل‎شان پهن است.

وزیر بهداشت ادامه داد : قبل از انتخابات، در مشهد در جمع رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی صحبتی در مورد گروهک فرقان داشتم و گفتم که فرقانیسم هنوز زنده است و یکی از خطرات بزرگ انقلاب اسلامی را حضور فرقانیسم می‌بینم و معتقدم که اینها هستند و وجود دارند و هیچ تفاوتی هم بین آنها، گروه رجوی، کاخ سفیدی‌ها و جان بولتون‌ها قائل نیستم و معتقدم که برای آنها هدف  وسیله را توجیه می‌کند.

قاضی‌زاده هاشمی در ادامه تأکید کرد اینکه از هر ابزاری برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنید، انصاف نیست و تفاوتی بین این شیوه و برخی کارهای جناح‌های چپ دوران انقلاب اسلامی وجود ندارد؛ آنها آن روز از صدام هم برای هدف خود استفاده کردند و امروز از بولتون، ترامپ و پمپئو برای رسیدن به مقصودشان استفاده می‌کنند؛ می‌گویند ما به دنبال رابطه با امریکا و اروپا هستیم!!! سابقه همه ما مشخص است و امروز هم دلیلی به جز خجالت از شهدا، خون شهدا و خانواده‌های آنها، برای خدمت کردن به مردم نداریم.

دست بردارید، کشور را نابود می‌کنید و اگر ایران تجزیه شود، ننگ آن به نام شما ثبت می‌شود؛ امروز همه دشمنان(enemies) با هم متحد هستند؛ اگر دین ندارید، ذره‌ای عقل داشته باشید و به خودتان رحم کنید.

وی در ادامه اظهار داشت:یکی از دانشجویان به من انتقاد می‎کرد که نگاه بنده از بالا به پایین و توسعه اشرافی‎گری است اما زمانی که به یک شهرستان سفر می‌کنی و صحبت هایت را تقطیع و منتشر می‎کنند؛ می‎فهمیم که گروهی خواب و خیال‌هایی برای خودشان دارند.اعصاب خودتان را خرد نکنید؛ یا دموکراسی را قبول دارید یا ندارید و عده‌ای کاندیدا شدند و پس از کسب رأی و تأیید شورای نگهبان، به مجلس راه یافته‎اند و همان‎ها انتخاب‌های مختلفی کرده اند؛ خب باید دوباره فرصت پیدا کنید و انتخاب خود را اصلاح کنید اما پس از این صحبت‌ها، در رسانه‎های نیابتی، از قول بنده تیتر زدند که «همینی که هست، می خواهید، بخواهید و نمی‎خواهید، نخواهید» تا در ذهن جوانان القا کنند که ما مظهر اشرافی گری هستیم و نگاه از بالا به پایین داریم.

وزیر بهداشت گفت:فراموش نکنید که دولت به معنی نظام جمهوری اسلامی است؛ معنی دولت، روحانی، احمدی‌نژاد، خاتمی و یا مرحوم هاشمی رفسنجانی نیست و هر چه غیر این گفته می‌شود، آدرس اشتباه است و مردم هم می‌فهمند و عملکرد وزیر، قاضی، نماینده مجلس را به حساب نظام اسلامی و مقام معظم رهبری می‌نویسند و همه ارکان از این مسیر پیش می‌رود و شورای نگهبان، پس از کسب رأی، نماینده و رئیس جمهوری را تأیید می‌کند و پس از آن، حکم رئیس جمهوری باید توسط مقام معظم رهبری تنفیذ شود و این به معنی دولت شرعی است و نمایندگانی که شورای نگهبان آنها را تأیید کرده‌اند، وزرا را انتخاب می‌کنند بنابراین فکر نکنید که اگر آدرس غلط بدهید، مردم باور می‌کنند.

هاشمی ادامه داد عجیب است که بعضی‎ها می‎خواهند القا کنند در اهواز، افرادی آمدند و اسلحه به دست گرفتند و به اسم دین و برای رفتن به بهشت، هم استانی‎های خودشان را به گلوله بستند و آنها را شهید کردند و خودشان ذلیل و مزدور اسرائیل، عربستان و دار و دسته منافقین و کاخ سفید شدند. این‎ها چقدر سهم داشته‌اند و در این چند سال، چکار کرده اند؟ چقدر مردم را مأیوس و بی‌آبرو کرده‎اند و تهمت زده‎اند و در فضای مجازی(Cyberspace)، مطالب خلاف واقع نوشته‎اند؟ از تتلو حمایت و ما را تخریب کردند؛ آیا این انسانیت، انصاف و اسلام است و آیا این رفتار، تفاوتی با فرقان دارد؟ اگر ما را تخریب کردید یا مظهر اشرافیت یا دارای نگاه بالا به پایین نشان دادید، به کجا می‌رسید؟ مگر ما پست وزارت را با زور گرفتیم؟ بیایید دو دستی آن را به شما تحویل می‌دهیم. شما هم زمانی، کشور را اداره کردید چه بلایی سر کشور آوردید؟ شعارهای پرطمطراق از جیب مردم دادید و هنوز هم ادامه می‌دهید.ایران
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: