کد خبر: ۲۰۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - 2018September 27
افتتاح سه پروژه درمانی شهرستان شوش با حضور وزیر بهداشت مجتمع زنان و زایمان حضرت مریم(س) بیمارستان نظام مافی شوش با ظرفیت ۱۶ تخت در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر ۵ و نیم میلیارد تومان در زمینی با زیربنای ۱۸۰۰ متر مربع ساخته و تجهیز شده است
شفا آنلاین>سلامت>با حضور وزیر بهداشت و معاونین بهداشت و درمان وزارت بهداشت، سه پروژه درمانی شهرستان شوش شامل مجتمع زنان و زایمان حضرت مریم(س)، بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان<Hospital> نظام مافی و کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی دانیال نبی(ع) شوش به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شفا آنلاین ، افتتاح سه پروژه درمانی شهرستان شوش با حضور وزیر بهداشت  مجتمع زنان و زایمان حضرت مریم(س) بیمارستان نظام مافی شوش با ظرفیت ۱۶ تخت در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر ۵ و نیم میلیارد تومان در زمینی با زیربنای ۱۸۰۰ متر مربع ساخته و تجهیز شده است.

در این مجتمع، اتاق‌های عمل، اتاق نوزادان، اتاق زایمان ویژه، اتاق‌های اختصاصی زایمان و اتاق زایمان ایزوله در راستای حفظ کرامت انسانی مادران باردار<Pregnant>وجود دارد.

بخش مراقبت‌های ویژه ICU بیمارستان نظام مافی شوش در زمینی با زیربنای ۳۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۳۲۴ میلیون تومان ساخته و تجهیز شده است.

این بخش تا پیش از این، ۴ تخت داشت که ۴تخت جدید دیگر نیز به ظرفیت آن اضافه شد. کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی حضرت دانیال نبی(ع) شوش که با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در زمینی با زیربنای ۲۰۰۰ متر مربع در سه طبقه ساخته و تجهیز شده است.


در این کلینیک، خدمات تخصصی و فوق تخصصی در رشته های قلب، داخلی، اطفال، زنان، گوش، حلق و بینی، کلیه و مجاری ادراری و ارتوپدی ارائه می شود.

وزیر بهداشت همچنین از پروژه ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شوش بازدید و بر تسریع در تکمیل این پروژه تاکید کرد.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: