کد خبر: ۲۰۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - 2018September 23
بنابر پیش بینی کارشناسان حوزه سلامت در انگلیس تا سال ۲۰۳۰ استعمال سیگار در این کشور ریشه‌کن می‌شود و در حال حاضر هر روز حدود ۱۰۰۰ نفر مصرف این ماده دخانی را ترک می‌کنند
شفا آنلاین>سلامت>مقامات انگلیسی بر این باورند که تا سال ۲۰۳۰ میلادی استعمال سیگار در این کشور ریشه‌کن خواهد شد.

به گزارش شفا آنلاین: بنابر پیش بینی کارشناسان حوزه سلامت در انگلیس تا سال ۲۰۳۰ استعمال سیگار در این کشور ریشه‌کن می‌شود و در حال حاضر هر روز حدود ۱۰۰۰ نفر مصرف این ماده دخانی را ترک می‌کنند.

مقامات سلامت عمومی در انگلیس اظهار داشتند: از سال ۲۰۱۴، بیش از یک میلیون مصرف کننده سیگار از ادامه استعمال این ماده دخانی خودداری کرده‌اند که مجموع مصرف کنندگان این ماده دخانی به پایین‌ترین سطح خود رسیده است. تنها ۱۴.۹ درصد از افراد بزرگسال در این کشور استعمال <Use>سیگار دارند.

در حال حاضر انگلیس پس از سوئد در دومین رتبه مصرف پایین سیگار در میان کشورهای اروپایی قرار دارد و مقامات این کشور بر این باورند درصورتیکه این روند کاهشی در استعمال سیگار حفظ شود، انگلیس تا سال ۲۰۳۰ در رتبه کشورهای عاری از مصرف این ماده دخانی قرار می‌گیرد.

 طبق اعلام مقامات سلامت عمومی در انگلیس، سال گذشته نزدیک به ۴۰۰ هزار نفر موفق به ترک سیگار شده‌اند و آمارها حاکی از آن است که ۶.۱ میلیون نفر دیگر در تلاش برای ترک این ماده دخانی و مضر هستند. ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: