کد خبر: ۲۰۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - 2018September 17
اینجانب نیز به سهم خود روز ملی «فوریت‎های پزشکی و اورژانس» را به همکاران گران‌قدر و سخت‎کوشم در این بخش حیاتی از زنجیره درمان، تبریک می‌گویم و از خداوند مهربان، سلامت و سربلندی و موفقیت روزافزون‏‌شان را خواستارم.
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی بیست و ششم شهریور ماه؛ روز ملی «فوریت‎های پزشکی و اورژانس» را تبریک<congratulations> گفت.

به گزارش  شفا آنلاین: در پیام دکتر سید حسن هاشمی با عنوان "فرصتی برای قدردانی" آمده است:

«آنان که خدمت مردمان می‌کنند، به‌ یقین اجرشان چنان عظیم است که خلق را توان ادای آن نیست؛ از همین روی حساب ایشان با خالق کریم است و بس.

خدمت گزاران عرصه سلامت از جمله رهپویان این راه هستند و اگر روزی به نام این خادمان صادق نامگذاری شده، برای یادآوری به ماست که بهتر و بیشتر، ایشان و خدمت‎شان را بشناسیم.

بیست و ششم شهریور ماه هم از جمله همین روزهاست؛ فرصتی برای قدردانی از بزرگوارانی که سختی‌های بسیار را بر خود و خانواده‎های‎شان هموار می‎کنند تا هموطنان نیازمند و سانحه دیده، در کوتاه‎ترین زمان به مراکز درمانی رسانده شوند و سلامت<Health> خویش را بازیابند.

اینجانب نیز به سهم خود روز ملی «فوریت‎های پزشکی و اورژانس» را به همکاران گران‌قدر و سخت‎کوشم در این بخش حیاتی از زنجیره درمان، تبریک می‌گویم و از خداوند مهربان، سلامت و سربلندی و موفقیت روزافزون‏‌شان را خواستارم.».ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: