کد خبر: ۲۰۸۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - 2018September 14
معاون وزیر راه به همراه کارشناسان ارشد این وزارت خانه پنج‌شنبه از راه دامغان و جندق عازم اصفهان بودند که خارج شدن آن‌ها از مسیر باعث گم‌شدن آن‌ها شد
شفا آنلاین>اجتماعی>مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان بااشاره به گم‌شدن میر شفیع معاون وزیر راه و شهرسازی کشور به همراه چهار کارشناس در کویر سمنان، گفت: موقعیت این افراد صبح امروز مشخص شده است.

به گزارش شفا آنلاین:ایرج رئیسیان صبح جمعه از سفر مسئولان ارشد وزارت راه و شهرسازی شامل  سید حسن میر شفیع معاون وزیر راه و شهرسازی کشور و چهار کارشناس ارشد وزارت راه و شهرسازی به کویر استان سمنان و گم‌شدن<getting lost> آن‌ها خبر داد و ابراز داشت: معاون وزیر راه به همراه کارشناسان ارشد این وزارت خانه پنج‌شنبه از راه دامغان و جندق عازم اصفهان بودند که خارج شدن آن‌ها از مسیر باعث گم‌شدن آن‌ها شد.

وی افزود: این پنج نفر در میانه راه قصد بازدید از جاده نیمه‌تمام جنوب استان سمنان منتهی به کویر ریگ جن را داشتند که ساعت ۱۷:۳۰ روز گذشته گم‌شدن آن‌ها به اداره کل راه و ترابری و مدیریت بحران استانداری گزارش شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان بابیان اینکه امکان برقراری ارتباط با این افراد به دلیل عدم دسترسی آنتن تلفن همراه میسر نبود، ابراز داشت: ساعت پنج بامداد آدینه این پنج نفر موفق به ارتباط تلفنی و اعلام نقطه موردنظر از طریق جی‌پی‌اس به هلال‌احمر استان سمنان شدند.

رئیسیان در ادامه تصریح کرد: محل گم‌شدن این مسئولان ارشد وزارت راه و شهرسازی پایین‌تر از روستای علی‌آباد گرمسار بود.

وی افزود: شرایط جوی کویر امکان امدادرسانی را در شب مختل کرده بود و تلاش مسئولان و نهادهای ذی‌ربط برای یافتن آن‌ها در پنج‌شنبه بی‌نتیجه ماند اما هم‌زمان با طلوع صبح نیروهای استان دست‌به‌کار شدند که باید گفت مناطق کویری علیرغم داشتن زیبایی می‌تواند گاهی بسیار خطرناک باشد.

یک مقام مسئول در وزارت راه نیز ابراز داشت: پنج نفر از مسئولان و مشاوران وزارت راه و شهرسازی از جمله میرشفیع، رئیس بزرگراه های کشور که روز گذشته در کویر استان سمنان مفقود شده بودند با دریافت سیگنال تلفن همراه و تماس با مرکز فوریت های امدادی هلال احمر، یافت و عملیات نجات آن ها از صبح جمعه آغاز شده است.

وی تصریح کرد: میرشفیع معاون وزیر راه ساعت پنج صبح جمعه موفق می‌شود تا با هلال احمر تماس گرفته و موقعیتشان را که در حوالی روستای علی آباد گرمسار است اطلاع دهد که با این حساب خوشبختانه باید گفت این افراد نجات خواهند یافت.

معاون وزیر و مشاورانش در سفر به جندق از مسیر گرمسار نیز بازدید می کردند که از ظهر پنج شنبه از آن ها خبری در دست نبود. مهر
مطالب مرتبط
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: