کد خبر: ۲۰۸۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - 2018September 14
مدتی قبل از طریق منابع خبری و اطلاعاتی ماموران دایره عملیات کلانتری 170 کهریزک از احتکار مواد پیش ساز ظروف یکبار مصرف در یکی از انبارهای این محدوده با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند
شفا آنلاین>اجتماعی>رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف بیش از 600 تن مواد اولیه پیش ساز ظروف یکبار مصرف در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین:سرهنگ کیوان ظهیری دراین باره گفت: مدتی قبل از طریق منابع خبری و اطلاعاتی ماموران دایره عملیات کلانتری 170 کهریزک از احتکار<Hoarding> مواد پیش ساز ظروف یکبار مصرف در یکی از انبارهای این محدوده با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات ماموران صحت گزارش های واصله تایید شد، گفت: گزارش های واصله به مقام قضایی ارجاع و مجوز عملیات دریافت شد و ماموران در عملیاتی پلیسی به محل این انبار در کهریزک رفته و اقدام به بازرسی از آن کردند.


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه این انبار<Store> پنج هزار متر مربع مساحت داشت، افزود: داخل این انبار دو سوله بزرگ و یک سوله کوچک قرار داشت که از مجموع آنها بیش از 600 تن ماده اولیه پیش ساز ظروف یکبار مصرف و پلاستیکی کشف و ضبط شد. همچنین یک دستگاه تریلی با 30 تن بار مشابه نیز در محل متوقف شده بود که نسبت به توقیف آن نیز اقدام شد.


ظهیری ادامه داد: احتکار این مواد در انبار درحالی انجام شده است که برابر گزارش های واصله کمبود مواداولیه پیش ساز ظروف یکبار مصرف سبب افزایش قیمت این محصول و حتی کمیابی آن در برخی مناطق به ویژه در ایام محرم شده است.


به گفته وی 300 تن از این مواد در گونی های یک تنی و 300 تن دیگر در بسته های 50 کیلوگرمی انبار شده بودند.


ظهیری با بیان اینکه این محل به دستور مقام قضایی پلمپ شد، گفت: تحقیقات ماموران در این زمینه ادامه دارد.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: