کد خبر: ۲۰۸۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۲ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - 2018September 13
شفاآنلاین:معمای 10 روزه ناپدید شدن فوق تخصص کلیه اطفال و متخصص داخلی که قربانی جنایت هولناکی شده بود،پس از10 روز با تحقیقات ویژه کارآگاهان جنایی فاش شد.
به گزارش اختصاصی خبرنگار شفاآنلاین،رسیدگی به این پرونده هولناک از ده روز قبل و به دنبال اعلام خبرناپدید شدن مرموز دکتر حسین بلوری جیرنده،ازسوی فرزند واعضاء خانواده اش  دردستورکار پلیس جنایی گیلان قرارگرفت.

پزشک ۵۸ ساله اهل رودبار بود که در یکی از بیمارستان‌های قزوین طبابت می کرد.
درحالی که شواهد نشان می داد پزشک متخصص قربانی ماجرای هولناکی شده است،تیم ویژه ای ازکارآگاهان ،تحت نظربازپرس پرونده،تحقیقات تخصصی دراین بار ه را آغازکردند.تا اینکه سرانجام آنها با ردیابی های ویژه،به سرنخ های مهمی دست یافتند.


رئیس پلیس آگاهی استان گیلان دراین باره گفت: در پی مراجعه فرزند دکتر حسین بلوری، متخصص اطفال مبنی بر ناپدید شدن این پزشک اهل استان گیلان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ رحیم شعبانی با اشاره به اینکه این پزشک اهل رودبار بود و در یکی از بیمارستان‌های قزوین کارمی کرد،اظهارداشت: پس ازدریافت شکایت خانواده پزشک مورد نظر،تیمی ازکارآگاهان زبده تحقیقات پلیسی دراین باره را آغازکردند.تا اینکه سرانجام ۵ تن ازعاملان این جنایت هولناک با ردیابی های تخصصی در رشت شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان اظهار داشت: درنخستین بررسی وبازجویی ها مشخص شده،جنایتکاران پس از دریافت خودروی ۴۰۰ میلیون تومانی و ۴۰۰ میلیون تومان پول نقد از این پزشک، وی را با تزریق مواد شیمیایی به قتل رسانده و جسدش را در محوطه یک خانه روستایی در حوالی شهر سنگر دفن کرده وگریخته بوند

به گزارش شفاآنلاین ،سرهنگ شعبانی تصریح کرد: بررسی‌های پلیسی درباره علت وانگیزه اصلی قتل و کشف جزئیات جنایت هولناک همچنان ادامه دارد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۳۷
بهروزبرومند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
2
2
این آدمکشی دردناک تر از تنها ازدست دادن پزشکی است که در شهرستان رودبار بزرگ ،وباکوشش وهزینه بسیار در بیماری های کلیه کودکان ورزیده شده و در شهرستان قزوین کودکان هم میهن خود را را درمان مینموده. این رویداد شوم نشانه ازمیان رفتن اخلاق نزد پاره از هم میهن ها میباشد ..... نگران کننده آن است که چند جنایتکار بیرحمانه پزشکی را که از هزینه همگان آموزش دیده برای پول بکشند. من با مجازات اعدام مخالف هستم ولی امیدوارم که نه تنها این دزدان آدمکش بلکه همه آنها که دست در جیب مردم دارند وسرمشق این آدمکش ها شده اند تا پایان زندگی در ارودگاه ها به کار وادارندشایداین سرمشق های تباهی و نادرستی ،ناگزیر براه درست کشیده شوند و بهره ای از آنان به مردم برسد .ایدون باد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
با اعدام مخالف هستین؟ من قبول دارم باید زمینه های فرهنگی و اقتصادی باید اصلاح بشن تا جرم کمتر بشود، اما این جانیان، کسانی که به نوامیس مردم تجاوز میکنن، به بچه 5 ساله رحم نمی کنند، یا اکراد تروریستی که از اول انقلاب جوانان مرزبانی را ترور می کنند، پس اعدام نشوند چه شوند؟ مگر این ها اصلاح پذیر هستند؟ حداقل اعدام بشن دیگه مصرف کننده نخواهند بود و تهدیدی نخواهند داشت!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
دکتر حسین بلوری یکی از بهترین پزشکان بودند که اطلاعات بسیار بالایی در زمینه داروها داشتند ایشون پزشک پسرم بودند که بامرگش جامعه پزشکی به سوگ نشستند هنوز باور کردنی نیست امیدوارم عاملین قتل این پزشک عزیزبه اشدّ مجازات برسند تنها با مرگ عاملین قتل شاید مرهمی بر دل ما بنشیند یعنی افرادی که باعث مرگش شدند به تخصص این پزشک هم نیندیشیدند؟
بهروزبرومند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
بادرود پس از آنکه دردنامه من امروز درشفا آنلاین چاپ شد دوستی بمن زنگ زد که بگوید ریشه این کارزشت غیر انسانی و انیرانی در کجاست؟ دوستم که بانوئی دانش آموخته بوده و پزشک هم نمیباشد گفت: هنگامی که معاون مالیاتی وزارت دارائی میگوید "پزشکان چندین میلیارد مالیات بدهکار میباشند "، مردمی که زورشان به رئیس بانک ورئیس سابق ..... که به گناه دزدی هم در دادگاه ها پرونده دارند نمیرسد بخود اجازه میدهند که حساب پزشک شهر راخودشا ن برسند.هنگامی که معاونت وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ریشه همه نابسامانی های پزشکی کشور را درنبودن کارت خوان در مطب پزشکان بشمار میاورد مردمی که مانند معاون وزیر به دانشگاه نرفته اند بخودخواهند گفت که اکنون که زورمان به بزرگان کاربدست نمیرسد پزشک را بکشیم.کتک خوردن پزشک بینوا در شورای شهر نبز ریشه در دشنام هائی دارد که به پزشکان داده میشود تا نوجوانان ایران دیگر بسوی این رشته دردسرساز و پرگرفتاری نرفته و مردم ایران نیز برای درمان مانند چهل سال پیش نیازمند به آوردن پزشک از پاکستان و بنگلادش گردند و وابستگی ما به بیگانه بیشتر گردد .
دریغا از ایران که ویرا ن شود
کنام پلنگان و دیوان(شیران) شود.
راستی من هم مالیات همه سال ها را هرچه مامور مالیات گفته پرداخته ام . برای سال 1391 خورشیدی هم که مفاصا حساب از وزارت دارائی داشته ام دوباره با دستور مامور مالیات چندین ملیون تومان جریمه ؟؟؟ داده ام در مطب کارت خوان هم دارم مهربانی نمود ه بپذیرید که من کشتنی نیستم گناه من تنها آن است که با همه دشواری ها در ایران مانده ام.: مهربان وتندرست باشید بهروزبرومند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
دکتر عزیز مطمئن باش تک تک افراد ملتمان پابوس پزشکانمان بویژه متعهد و با وجدان هستند من خودم در روزنامه اطلاعات از پزشکان عزیزمان چند بار قدردانی کردم. هر پنج انگشت به یک اندازه نیست. البته پزشکان عزیز ما هم مقداری قناعت کنند و پول خودشان را به رخ نکشند. بالاخره پزشک رازدار مردم است.
حجت نژادقنبر
|
United Arab Emirates
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
با تشکر از فرمایشات سرور گرانقدر،استاد پروفسور برومند ،بنده افتخار حرفه مقدس پزشکی را نداشتم اما از نزدیک شاهد فداکاری و جانفشانی این قشر فرهیخته و البته مظلوم هستم . سال گذشته ،در جلسه ای در خدمت بزرگان بودم بیاد این جمله استاد گرانقدر جناب آقای دکتر علی نوبخت افتادم که می فرمودند:
((فیدل کاسترو که انقلابی‌ترین فرد کوبا بود به مسئولان دولتش نصیحت کرد که با جامعه پزشکی درنیفتید و بلکه از آنها کمک بگیرید. اما ما متأسفانه نجواهایی می‌شنویم که احساس خطر می‌کنیم.))
لازم و ضروری است از طریق تمام متولیان امر خواستار پیگیری جدی و صدور حکم تنبیهی پیشگیرانه باشیم و طی فرمایش استاد پروفسور برومند شاهد این باشیم که آنان ناگزیر براه درست کشیده شوند و بهره ای از آنان به مردم برسد .
میترا
|
Germany
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
بادرود
این روزها چقدر شاهد حماسه آفرینی عزیزان شوراهای شهرهستیم...؟؟!!!!
بانوی محترم عضو شورای شهر، حتی اگر هم حق به جانبشان بوده، می‌بایست قضیه را نه با ضربات وشووفراخوان سایر اعضا خانواده جهت حمله به پزشک در حین کار، بلکه با مراجعه به مقامات قانونی حل می‌کردندمثلا ایشان نماینده والگوی یک شهر هستند.......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
0
1
دکتر بلوری خ پزشک خوبی بود
هنوزم باورم نمیشه یه دکتر باهوش و باسواد و از دست دادیم
هروقت می اومد اورژانس پیشمون از بی عدالتی تو جامعه حرف میزد
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
0
0
خدا لعنت کنه باعث و بانی مرگ دکتر حسین عزیز رو. ایشون پزشکی بسیار متواضع بودند که باسختی و تلاش فراوان به این مقام رسیده بودند و هرگز هم ادعایی نداشتند و خدمت رسان به کودکان بودند. بارها شده بود خانواده هایی فرزندان خود رو به مطب ایشون میبردند و ایشون کوچکترین هزینه ایی دریافت نمیکردند و با دلسوزی پیگیر کار بیمار خود بودند. حتی نمیتونم فکرشم بکنم که دیگه دکتر نیست.
امیدوارم مسئولین کشور اینقدر پیگیر مجازات این قاتلین بی رحم باشند که خون دکتر پایمال نشود . ایشون متعلق به این سرزمین بود و برای این جامعه پر از درد لازم بود
بهروزبرومند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
0
1
یک هم میهن که ناشناس امضا نمودند مهربانی نموده و به من خرده ای گرفتند که من از آن خرده گیری فراز نخست و اخرش را به تماشا میگذارم:
" با اعدام مخالف هستین؟........ پس اعدام نشوند چه شوند؟ مگر این ها اصلاح پذیر هستند؟ حداقل اعدام بشن دیگه مصرف کننده نخواهند بود و تهدیدی نخواهند داشت! "
بادرود به ناشناس و آرزوی تندرستی و زندگی دراز و آسوده، من پزشک هستم و آموخته ام که زندگانی بسیار ارزشمند است و باید آن را درست نموده و سامان داد. به آزادی اندیشه باور دارم از این رو از شما نمیخواهم در این روند نیز با من همداستان باشید. درپاسخ بشما شایسته است که بدانید امروزه در بسیاری از کشورها دیگر مجازات اعدام وجود ندارد و یک روز را نیز با نام "روز جهانی لغو اعدام "برگزار میکنند.آری من با مجازات اعدام مخالف هستم ولی این به معنای هواداری از قاتل نمیباشد. من پیشنهاد نمودنم "هر قاتلی را تا پایان زندگی در بند نگاه دارند" تا خطری از سوی او متوجه کسی نباشد وبه دیگران خواهند دید که فرجام کشتار بسیار سنگین است و باید تا پایان زندگی بدون داشتن آزادی کار بکنند در حالی که اگر متهم به قتل را بکشیم نخست آنکه کسی را که آن قاتل کشته به زندگی برنخواهیم گردانید و تنها یک قبر به گورستان اضافه میکنیم و خانواه متهم به قتل را نیز داغدار و آزرده خواهیم نمود وآنها به ویژه اگر باور نداشته باشند که ازدست رفته آنان گناهنکار میباشد ممکن است واکنش اشان قتلی دیگر برای خونخواهی باشد،در خبر ها بسیار میشنوید که ترور هائی برای تلافی انجام شده..بزرگترین دلیل برای رد مجازات اعدام احتمال کشته شدن افراد بی گناه میباشد. بر پایه آماراز هر 25 نفر محکوم به اعدام پس از مرگ یک نفر بی گناهی اش اثبات شده.نگرانی دیگر درباره اعدام صدور حکم برپایه نژاد و محل رویدادن جرم میباشد!!!برای نمونه در آمریکا اگر قربانی سفید پوست باشد احتمال اعدام برای متهم سیاهپوست بیشتر میشود. صدور حکم اعدام به جای پیشگیری از کشتار های خشونت آمیز میتواند خشونت های تلافی جویانه دیگر ببار اورد . آموزش پیگیر در زندان به متهم به قتل هم امید درست شدن اورا ممکن میکند و هم واکنش های تلافی جویانه را کمتر نموده و شمار از میان رفتن زندگی ها را کمتر کینماید باید مکتب مهر و مهربانی را آموزش داد و اگر همه باور داشته باشند که باید مهربان باشند روش های خشونت بار کمتر شده و کسی کشته نمیشود.
گندم از گندم بروید جو ز جو .
یادمان باشد این سروده خردمندانه را که آموزنده است.
ای کشته که را کشتی تا کشته شوی زار ؟
تا باز کجا کشته شود آنکه ترا کشت؟
مهربان و تندرست باشید و زندگی اتان دراز و آسوده .
دوستدار همه ایرانیان درسراسر گیتی ،بهروزبرومند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
1
0
بنظرم پزشکان حد خودشان را در اندازه پایین نگهدارند ان هم اطفال .
بیژن هنری کار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
0
0
سال های سال طول می کشددراین سر
زمین بلاکشیده تایکی ببالدوبشود دکتر
حسین بلوری جیرندۂ متخصص داخلی و
فوق تخصص کلیۂ کودکان.میلیون ها تومانسرمایۂ ناپیدای ملی هم هزینه
می شودتاازاین مرد آنی رابسازدکه امروز
هست.آن گاه کسی می آیدوبه آسانی این
درخت میوه داروسایه افکن را به خاک
می اندازد.راستی چه آمده برسراین خاک وچراچنین شده است؟انگارجوهری انسانی دارد رنگ می بازدوجایش راسنگ
دلی می گیردوبی ملاحظگی.این اتقاق ها
معلول است وسرشاخه،علت و ریشه ها ی این ماجرا درکجاست؟هوا آن قدر تاریک شده که آدم نمی داند«به کجای اینشب تیره بیاویزد قبای ژندۂ خودرا؟»درهرحال من نگرانی های به جای نیکمردان دانایی
چون برومند رادرک می کنم.وحساسیت
هایی راکه اوودوستانش دارند را می فهمم.آرزو میکنم خداوند بزرگ این سرزمین راچنان آبادوبه سامان کند که هیچ کس کشتن دیگری را حتی به کابوس
هم نبیند.آمین یارب العالمین!
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
0
0
دکتر بلوری ازبستگان خیلی نزدیک ما بود،صدسال هم بگذره،باور کردنی نیست واسمون.پلیس فقط سرسوزنی از شکل مرگ دکترحسینو افشا کرده،طرز کشتنش واقعن وحشتناک بود اونقد که حتی داعش هم اینکارو نمیکنه.تحمل این داغ برای ما و بقیه ی بستگان خیلی خیلی سخته
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
0
0
دخترم ۳سال تحت درمان این دکتربود حتی اومدم پیش دکترکه نوبت بگیرم شنیدم دکتربرای همیشه رفت باید بمیرن بایدانهارازنده به گورکنن بایدنابودشن کسانی که همچین دکتری روکشتن باورم نمیشه دکتر نیست چون خیلی برای زندگیش زحمت کشیده بود تابه اینجابرسه که نامسلمانان اون کشتن
پروفسور علیرضا رنجبر
|
Germany
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
0
1
درود بر استاد برومند، فرهیخته ی حکیم که انساندوستی و میهن دوستی را باید از ایشان آمو خت. هم آواز با ایشان و مولانای بزرگ میشوم که

اين جهان كوه است و فعل ما ندا
سوی ما آيد نداها را صدا

‌ پاسخ و بازتاب مهربانی فردی و خانوادگی و اجتماعی تنها مهربانی در سطح جامعه خواهد بود. مطالعه تاریخ بشر به ما می آموزد که تنها در سایه ی این گوهر نامیرا که خداوند در انسان به ودیعه گذاشته است، می‌توان به سعادت جامعه انسانی امیدوار بود و بدان دست یافت . جامعه ای شاد و سعادتمند است که تمام ساختار و قوانین جاری بر آن از خرد آمیخته به مهر نشات گرفته باشد. گاهی برای نجات و نگاهبانی زندگی باید به مجازات روی آورد. مجازاتی که با از بین رفتن بالاترین جوهر هستی که همان زندگی است برای فرد و افرادی که مرتکب جرم و جنایات میشوند و برای نگاهبانی از زندگی دیگر انسان ها در یک جامعه در نظر گرفته میشود را از دید من باید با سعه صدر بدان نگاه کرد. اگر این مجازات در کاهش جرم و جنایت تاثیری نگذاشته است باید بدنبال راه های موثرتر دیگری گشت. پیشگیری از جرم و جنایات از خانواده و اجتماع شروع می‌شود. کسانی که به دلایلی که برای من مشخص نیست قشری از جامعه آنهم قشر خدمتگزار پزشکی جامعه را با تبلیغات سو مورد حمله قرار می‌دهند و از خدمات بی شمارشان سخن نمی‌گویند و آنرا در رسانه ها بازتاب نمی دهند و از بزرگان پزشکی ایران که زندگی شان را برای خدمت به مردم گذاشته اند یا سخن نمی گویند و یا اگر سخنی گفته می‌شود بسیار اندک است پس چگونه می شود از جامعه انتظار احترام و مهر و مهربانی بدانان را متصور بود. من تنها از استاد دکتر بهروز برومند بزرگ و کم همتا سخن نمی‌گویم. از بزرگان شناخته شده ای چون استاد دکتر یحیی عقیقی که در سن 80 سالگی از 5 صبح در بیمارستان دولتی دانشگاه تهران مشغول ویزیت و آموزش علمی و مهر و مهربانی است، ‌از شادروان استاد استادان زنده یاد دکتر علیرضا یلدای بزرگ که 60 سال تنها در خدمت دانشگاه و بیماران بود و مطب و بیمارستان شخصی و تلفن موبایل هم نداشت و با اتوبوس رفت و آمد می‌کرد، از شادروان دکتر مرتضی شیخ پزشک محرومان مشهد ، از استاد دکتر فریدون اعلا، پدر و بنیانگزار سازمان انتقال خون ایران که انجمن خیریه به بيماران هموفیلی و خون ایران را با همت والای خود و از سرمایه خود برای تشخیص مولکولی و درمان و خدمت رایگان به این بیماران در ایران بنیاد نهادند، از استاد دکتر محمد حسن کریمی نژاد که بنیاد خیریه بزرگی برای کمک به افراد معلول را بنا نمودند، از شادروان بانو استاد دکتر پروانه وثوق مادر مهربان واز خودگذشته و دانشمند بیماری های سرطان ایران، از استاد دکتر بهادری که در سن بیش از 80 سالگی همچنان برای اعتلای دانشگاه تهران در تلاشند، از استاد دکتر رضا فرید حسینی که در علم و اخلاق و فروتنی ومردم دوستی و خدمت خالصانه کم همتایند و از فعالیت های بی چشمداشت شان پس از بازنشستگی کم نشده است، از استاد دکتر ایرج فاضل بنیانگزار پیوند اعضای ایران و استاد دکتر ملک حسینی پیشکسوت پیوند اعضا و کبد ، از استاد دکتر رضا ملک‌زاده دانشمند پیشرو و زحمتکش و کم همتای بیماری های گوارشی و سرطان گوارش، از استاد دکتر مصطفی معین پایه گزار انجمن های علمی و مردمی در پیشگیری و درمان بیماری های آسم و آلرژی، از شادروان استاد دکتر ابوالحسن فرهودی پایه گذار ایمونولوژی و آلرژی بالینی ایران، از استاد دکتر غلامرضا خاتمی پایه گزار بیماری های گوارش ایران، از استاد دکتر اسفندیار بداغی پایه گزار بیماری های کلیه ایران، از استاد دکتر حسن تاجبخش بزرگ که دانش او تنها در پزشکی محدود نبود و بسیار بسیار بزرگان دیگر که زندگی پربار هر کدامشان شان درس آموزنده چگونه زیست کردن است نیز نمیخواهم سخن بگویم. از پزشکان نسل های جو انتر چون دوستان و همکاران عزیز دکتر امیرعلی حمیدیه، دانشمند بیماری های سرطان و خون کودکان دانشگاه علوم پزشکی تهران که انجمن خیریه امید را با دیگر همکاران جوانشان برای پیوند سلول های بنیادی پایه در بیماران نیازمند پایه گذاشتند، از دکتر موید علویان، استاد بیمارهای گوارشی و کبد که شبکه خیریه ریشه کن نمودن هپاتیت در ایران بويژه در قشر آسیب پذیر و کودکان نیازمند را بنیاد گذاشتند، از دکتر نیما رضایی که شبکه جهانی دانشمندان جوان را بنیاد نهادند و بسیاری بسیار از این نمونه ها نیز سخن نمیگویم.
سخن من در باره پزشکان گمنام بسیاری است که در سن بالا همچنان بدون کوچکترین چشمداشتی در خدمت بیماران هستند. با بازتاب این همه خدمت و مهربانی می‌توان امید به گسترش این مهربانی ها و آموزه از این الگوهای مهربانی برای سعادت جامعه ما و کاهش بزهکاری ها شد.
بازتاب کارهای نیک همه ی اقشار جامعه مهم است و این تنها به قشر پزشکی برنمی‌گردد. بهتر خواهد بود به مانند دیگر کشور ها خطاکاران را به دست قانون سپرد و در رسانه ها به بازتاب
کارهای نیک و برجسته تر نمودن آن پرداخت تا مهر و مهربانی در جامعه تشویق و نهادینه شود و از سرخوردگی و یاس انسان های خدمتگزار نیز جلوگیری به عمل آید.
در پایان با کمال فروتنی روی سخن من به برخی از همکاران عزیزم نیز هست. رفتار و خلق خوش و احترام آمیز و مهر و مهربانی در کنار دانش و دلسوزی جز جدانشدنی حرفه ی ورجاوند ماست. کسی که اینچنین نیست شایستگی لباس ورجاوند پزشکی را ندارد. با مهربانی همه چیز بدست می آوریم و با بی مهری همه چیز را از دست می‌دهیم. تجربه ی سی و چند ساله من و کار در کشورها و مراکز مختلف پزشکی و علمی و دانشگاهی این را به من آموخته است.

به امید روزهای درخشان و سرافرازی ایران
علیرضا رنجبر
بن-آلمان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
0
0
دکتر بلوری روحت شاد.ب کودکان مظلوم وطنم خدمت کردی و لبخند ها ب چهره ی مادران نشاندی.یادت گرامی باد.ای مرد بزرگ نشانه انسان دوستی و مهر.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
1
0
اقای برومند واقعا متاسفم که از این قاتلان حمایت میکنید. شما عرض کردید که با اعدام انهاخانواده ایی دیگر عزادار میشوند. بشوند به جهنم تا انها باشند که چنین فرزندان .... تربیت نکنند وجان پزشک عزیز ما را نگیرند. باید این قاتلان در ملا عام تیرباران شوند اگر قانون قانون باشد تا درس عبرتی برای سایرین باشد. افرادی که نون و نمک دکتر رو خوردن و اینگونه بی شرمانه و وحشیانه دکتر رو به قتل میرسونن مجازاتشون جز مرگ نیست.
آبتین جنت سرشت
|
United States
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
ناشناس گرامی ؛ اگر اعدام نباشد آنوقت دیگر کسی از نوشتن نام خود حتی در یک اظهار نظر ساده نمیترسد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
من یکی از پرسنل بیمارستان قدس هستم ..روزهای سختی رو بدون وجود دکتر بلوری و خبر شنیدن کشته شدن آقای دکتر بلوری میگذرونیم ...ایشون دکتر بسیار خونگرم باهوش وتوانا ،مردمی وبا اخلاق بودند که باهمه همکاران ارتباطخودمونی وگرمی داشتند ..سختی کشیده بودند ..خدا نگذره از قاتلینش که جامعه ای ررو از وجود چنین دکترباارزشی محروم کردند ...من که از وقتی که خبر کشته شدنشو شنیدم کارم گریه وآه وافسوس شده وای به حال خانواده اش ..من به شخصه در مراسم اعدام قاتلین دکتر شرکت میکنم ..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
1
0
اعدام
حاجیکلایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
بهتر است به اسم ناشناس ننویسید ولی با توجه به آزادی بیان حتی در یک رسانه تخصصی، این حق را برای شما " ناشناس" عزیز قائلم.
بنده با نظر دکتر برومند موافقم و اعدام را صلاح نمی دانم.در خیلی از حوادث از این دست دیده شده است که برخی از این کینه توزی ها به کشتارهای بعضا قبیله ای تبدیل شده است و خصوصا در برخی از اقوام عزیز میهن مان نیز در طول سالیان دور به این طرف هم شاهد این دست اتفاقات بودیم.
به نظر من اشد مجازات را مرگ نگیریم و حبس بلند مدت و یا تنبیهاتی بس سنگین را جایگزین کرد.
باید ریشه این رفتارها را خشکاند نه اینکه بر کینه بیفزاییم و از بخشش و محبیت بکاهیم.در واقع این کارها نتیجه ای جز رواج کینه و کینه توزی و انتقام گیری نخواهد شد.
اعظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
هیچوقت چهره مهربان و روح بزرگت از خاطرمان نمیرود...امید را در قلبهای ناامیدمان میکاشتی و با لحن دلسوزانه ات شنوای حرفهایمان بود...افسوس...لعنت خدا بر وحشیانی که بر تو رحم نکردند و دنیایی را در غم از دست دادنت داغدار کردند..امیدوارم با سالار شهیدان محشور شوید...روحت شاد ویادت گرامی باد....
فهیمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
سلام من امروز تازه فهمیدم قضیه رو. واقعا ناراحت شدم چه دکتر مهربونی بود دخترم چندسال پیش نوزاد بود تو بیمارستان قزوین بردم پیشش چقد خوب رفتار کرد هنوزم یادم نمیره چقد نگران بودم گفت دخترت سالمه هیچ مشکلی هم نداره
صبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
وقتی فهمیدم خیلی ناراحت شدم بعد یک هفته هنوز باورم نمیشه دخترم ۵ماهشه از زمان تولد تا حالا پیشش میبردمش خیلی گریه کردم لعنت خدا به قاتلینش امیدوارم سختترین مجازات رو برای قاتلش درنظر بگیرند و نگذارند خون این مرد بزرگ پایمال بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
من در تهران زندگی میکردم که پسرم تحت درمان پزشکان آلرژی تهران بودند پسرم به داروها آلرژی داشت که با کورتون مهار میکردند اما دکتر بلوری با اطلاعات قوی درزمینه دارو آلرژی پسرم را درمان کرد پسرم از دوسالگی تاحالا که ده ساله است تحت درمان ایشان بودند حتی چند روز قبل از ناپدید شدن ایشان پسرم را پیش او بردم با لحن مهربان و دلسوزانه گفتند دیدید حالش بهتر شده .درواقع مکان زندگیم را به خاطر دسترسی به ایشان به قزوین انتقال دادم درآن زمان که قاتلین دست به این عمل شرم آور زدند آیا نیندیشیدند که چه گوهر گرانبهایی را به زیر خاک فرستادند ما تنها خواهان قصاصیم
ساینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
0
0
بهترین دکتری که تو عمرم دیدم صداش به ادم ارامش میداد تو اوج اضطراب ادم روواروم میکرد .من دخترم رو پیشش میبردم چقد دلسوز و مهربون بود چقد باهوش فهمیده .واقعا خیلی خوب مریضی رو تشخیص میداد .روحت شاد دکتر عزیز جات وسط بهشت به حق علی همنشین چهارده معصوم باشی که چقدر دلامون رو بابت بچه هامون اروم میکردی .من تو مراسم اعدام اون قاتلین کثیف شرکت میکنم
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
0
0
با سلام، من افتخار همکاری با ایشان را در مرکز طبی اطفال را داشتم، ایشان پزشکی دلسوز و مهربان بودند و در برخورد با اطرافیان همیشه مبادی آداب.
از مقامات قضایی اشد مجازات را برای مجرمان را دارم امیدوارم در این برهه از زمان که کشور را هرج مرج گرفته به نحواحسن به این جنایت هولناک رسیدگی شود اگر بشود!!!!!
ریحانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
0
0
من کوچیکتر که بودم پیش ایشون رفته بودم ایشون از اقوام دور ما هستند وبسیار باسواد و خدمتگزار.امیدوارم کنار امیرالمومنین باشند.
پریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
0
0
باشنیدن خبر مرگ دکتر خیلی ناراحت و غمگین شدم واقعا که حیف ما همچنین گوهری رو ازدست دادیم.بحق این روزای عزیز با امام حسین محشور بشن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
دکتر بلوری مسلما یکی از بهترین و با اخلاقترین پزشکان استان قزوین بودن.امیدوارم قاتلین به اشد مجازات برسن و خون دکتر بلوری عزیز پایمال نشه. و البته خونواده های قاتلین تحت درمان روانی قرار بگیرن .چون قطعا جوونایی که تو این سن و سال جنون انجام چنین جنایته هولناکی رو دارن تو خونواده ی سالمی تربیت نشدن
ارسام
|
Germany
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
ایشون جیرنده ای بودن و اصلا و رودباری نبودن سالهاس ک ساکن قزوین بودن.جیرنده شهری از توابع شهرستان رودباره
آرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
0
ایشون واقعا خیلی دکتر خوبی بودن وقتی خبر مرگشون رو شنیدم خیلی ناراحت شدم ایشون یکی از بهترین دکترها بودند دختر منو درمان کردند روحشون لا امام حسین محشور بشه امیدوارم قاتلینش به اشد مجازات برسند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
درود خدا بر روح بلند دکتر حسین بلوری جیرنده.
پدر پیر فلک را صبر بسیار بباید تا مادر گیتی فرزندی چون تو بزاید.
من ازهم محلی ها و از بستگان دکتر هستم و میدونم که دکتر چه زحمت و سختی هایی رو برای رسیدن به اینجا کشیدن.
پلیس چیزی از قتل دردناک و شهادتگونه دکتر رو افشا نکرده. مطمئنم که خدا خودش تقاص خون دکتر رو پس میگیره .و به یقین همیشه ایشون جاودانه.
از خدای بزرگ میخوام که روحش شاد باشه و صبر جزیلی به خانواده به سوگ نشسته ایشون و مادر داغدارشون بده.
...
صبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
دخترم ۶ماهشه مریض شده قبلا میبردم پیش دکتر جیرنده از وقتی خواستم ببرم دکتر همش تصویر دکتر جیرنده جلوی چشمم بود تصویر چهره ی مهربونش یادم نمیره ای کاش بود تا دخترم رو میبردم پیشش مجبور شدم ببرم قزوین اخلاق ایشون کجا دکتری که امروز بردم پیشش کجا بخدا با ترس و لرز از علائم بچه بهش میگفتم از بس بداخلاقه کاش یک ذره از محبت و خوبیشو بقیه داشتن کاش بقیه هم به این فکر میکردن که آدم خوبه از خودش خوبی بجا بذاره که بعد از مرگ همه با اسم خوب ازش یاد کنن یکی فکر نکنه چون دکتره اگه محبت کنه به مری ض رو داده دکتر جیرنده میدونست وقتی بچه مشکل داره مادر مثل مرغ پر کندست به مادر آرامش میداد که مادر نگران نباشه لعنتی که به شمر و یزید لعین شده به قاتلینش
مهران بلوری جیرنده
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
با سلام و ادب و احترام خدمت شما بزرگواران و نثار صلوات به روح عموی عزیزم دکتر حسین بلوری جیرنده
فقدان این اسوه اخلاق و دانش برای همه بسی جانکاه است علی الخصوص برای ما بستگان که همچون وزنه و پشتوانه ای وصف ناپذیر را از دست داده ایم و الان یک ماه است که در بین ما نیست
اما مسئله قابل توجه این است که می بایست انقدر فرهنگ سازی و اجرای قانون سخت گیرانه باشد تا مسببین این کار به اشد مجازات برسند که خدای ناکرده دکتر بلوری های دیگری به این مشکل و نامردی دچار نشوند

افسوس که آن همدم دیرینه ما رفت
مهرداد حکمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
امیدوارم قاتلین اون مرحوم به زودی مجازات شوند روحت شاد دکتر پرتوان ومهربان یادت در قلب ما جاودانه میماند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
0
0
با سلام واحترام درگدشت دکتر جیرنده رو تسلیت میگم به خانواده محترمشون واز خداوند برای این پزشک غفران وعلو درجات مسئلت دارم وبرای قاتلین چند بار اعدام .
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: