کد خبر: ۲۰۸۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۰ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - 2018September 13
»
وزارت آموزش و تحقیقات آلمان برای همکاری‌های آموزشی و پژوهشی در حوزه‌های مختلف آماده است.

شفا انلاین>جامعه پزشکی-همایش ها >معاون آموزش و پژوهش وزارت آموزش و تحقیقات کشور آلمان با حضور در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن بازدید از این دانشکده در جریان توانمندی‌های علمی و تحقیقاتی این دانشگاه قرار گرفت.


به گزارش شفا آنلاین: "Susanne madders"، معاون آموزش و پژوهش وزارت آموزش و تحقیقات کشور آلمان و رییس همکاری‌های آموزشی با کشورهای شرقی، روسیه و آسیای مرکزی در نشستی با معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و رییس دانشکده پزشکی این دانشگاه زمینه‌های گسترش همکاری‌های میان این دانشگاه و کشور آلمان را مورد بررسی قرار دادند.

دکتر اعتضاد رضوی در این نشست ضمن معرفی توانمندی‌های علمی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، جایگاه این دانشگاه را در زمینه همکاری‌های بین المللی تشریح کرد.

یکی از محورهای این نشست ادامه روند همکاری‌ها در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی علوم اعصاب بود که در حاشیه این نشست بازدیدی از دپارتمان علوم اعصاب دانشکده پزشکی به عمل آمد.

رییس همکاری‌های آموزشی با کشورهای شرقی، روسیه و آسیای مرکزی، ضمن تقدیر از جایگاه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در توانمندی‌های علمی و آموزشی اظهار کرد: وزارت آموزش و تحقیقات آلمان برای همکاری‌های آموزشی و پژوهشی در حوزه‌های مختلف آماده است.

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد فروردین ماه سال جاری در حوزه‌های علوم اعصاب و جراحی مغز و اعصاب با دانشگاه مونستر و انجمن جراحان اعصاب تفاهم نامه‌های مشترکی را منعقد کرده و در این جلسه پیرو آن فعالیت‌ها برنامه‌ریزی شد.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: