کد خبر: ۲۰۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۲ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - 2018September 12
خیرین علاوه بر کمک به بیماران در این طرح می‌توانند در خرید تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی مشارکت کرده و قطعا کمک‌های آنها در این بخش مورد استفاده قرار می‌گیرد
شفا آنلاین>سلامت>دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور ازاجرای طرح نذر درمان در این سازمان مردم نهاد خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین:حسینعلی شهریاری با اشاره به ایام عزداری ابااعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت:طرح نذر درمان در این ایام در مجمع خیرین سلامت<Health> کشور اجرا می شود.

وی افزود: وجوهات حاصل از جمع آوری این طرح در  اختیار بیماران صعب العلاج نیازمند قرار می گیرد.

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور بیان کرد: با مجمع جهانی حضرت علی اصغر نیز هماهنگی لازم صورت گرفته تا مادران در مراسم شیرخوارگان حسینی نذر ویژه ای برای کودکان بیمار داشته باشند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: خیرین گرامی می توانند کمک‌های خود را به دفاتر خیرین سلامت در مراکز استان‌ها و شهرستان‌های دارای نمایندگی مجمع خیرین سلامت اهدا کنند.


شهریاری با بیان اینکه این طرح با الهام از لزوم کمک به همنوع و تقارن این با ایام ماه محرم و قیام امام حسین(ع) انجام می شود،تصریح کرد: خیرین علاوه بر کمک به بیماران در این طرح می‌توانند در خرید تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی<Health centers>مشارکت کرده و قطعا کمک‌های آنها در این بخش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت کشور تاکنون بیش از 200 شعبه در سراسر کشور دایر کرده و در ساخت ،تکمیل و بازسازی و بهره برداری از بیش از 6 هزار مرکز درمانی با همیاری خیرین در کشور مشارکت داشته است، گفت: شماره تلفن 71149111 در تهران پاسخگوی مردم خیر و نیک اندیش است و در شهرستان‌ها مردم می‌توانند با مراجعه به دفاتر مجمع خیرین سلامت نذر خود را ادا کنند.فارس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: