کد خبر: ۲۰۸۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - 2018September 12
سعی کرده ایم در بخش استارتاپ بر اساس نوع مخاطب بخش‌های مختلفی داشته باشیم و فضایی خواهیم داشت که مخاطب عام بتواند با آن ارتباط برقرار کند

شفا آنلاین>اجتماعی> >مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و مدیر کمیته استارت آپ های دوازدهمین جشنواره رسانه های دیجیتال از ارائه مجوز و مشاوره کسب و کار با به کارگیری متخصصین این حوزه به استارت آپ های حوزه فرهنگ و هنر در دوازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین:به نقل از مرکزروابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی رحیم سرهنگی در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال که با حضور سید مرتضی موسویان رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس این نمایشگاه برگزار شد افزود : بخشی خواهیم داشت که کسب و کارهای تازه شکل گرفته حوزه فرهنگ و هنر می‌توانند در آن کار خود را معرفی کنند.

مدیرکمیته بخش استارت آپ های دوازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال ادامه داد : از طریق افراد شبکه ‌ساز میان کسب و کارهای تازه شکل گرفته  و سرمایه‌گذاران ارتباط برقرارمی شود .

  سرهنگی تصریح کرد : سعی کرده ایم در بخش استارتاپ بر اساس نوع مخاطب بخش‌های مختلفی داشته باشیم و فضایی خواهیم داشت که مخاطب عام بتواند با آن ارتباط برقرار کند. یک  قشر از مخاطبان ما دانشجویان خواهند بود، به همین منظور نشست‌هایی را با حضور و سخنرانی کارآفرینان موفق استارتاپی در حوزه فرهنگ و هنر برگزار می کنیم .

او افزود: فضای این رویدادها فضای کافه کارآفرینی خواهد بود که بین اجزای حوزه فرهنگ و هنر تعامل ایجاد می‌کند.

گفتنی است بخش استارت اپ دوازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  با همکاری دفتر توسعه کارافرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی امسال بخش های نوآورانه ای را ارائه می دهد .
 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: