کد خبر: ۲۰۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - 2018September 12
ژاپنی ها به افرادی که گروه خونی آنها o است توجه ویژه ای دارند و معتقدند؛ این افراد، شخصیتی مسئولیت پذیر، متعهد، منظم دارند. از این رو تلاش می کنند تا بیشتر کارمندان خود را از میان افرادی که گروه خونی آنها o است، برگزینند
شفا آنلاین>سلامت>شاید در وهله ی اول فکر کنید گروه خونی ربطی به موفقیت ندارد ولی با خواندن این مطلب خواهید فهمید که این مساله دلیل علمی می تواند داشته باشد و اغلب افراد موفق یک نوع گروه خونی خواهند داشت.

به گزارش شفا آنلاین:  دراین مقاله مطالبی دربارهگروه خونی افراد موفق به شما ارائه می کنیم. اگر برایتان هیجان انگیز است بدانید که گروه خونی غالب افراد موفق چیست، ما در اینجا همه آنچه که درباره گروه خونی افراد موفق<Succeeded>لازم است بدانید را به شما می گوییم. 

افراد موفق چه گروه خونی ای دارند؟

افرادی که گروه خونی آنها،  oاست، بیش از سایر گروه های خونی، مبتلا به کم کاری یا پرکاری تیروئید می شوند و این باعث چاقی یا لاغری بیش از حد این افراد، احساس خستگی و احتباس آب می شود. همچنین افرادی که گروه خونی آنها oاست، به دلیل ترشح زیاد اسید معده، بیشتر دچار زخم معده می شوند. 

ژاپنی ها به افرادی که گروه خونی آنها o است توجه ویژه ای دارند و معتقدند؛ این افراد، شخصیتی مسئولیت پذیر، متعهد، منظم<Regular>دارند. از این رو تلاش می کنند تا بیشتر کارمندان خود را از میان افرادی که گروه خونی آنها o است، برگزینند. 

بهتر است این افراد از مصرف قهوه، کافئین و الکل خودداری کنند؛ زیرا مصرف زیاد این مواد باعث افزایش سطح آدرنالین، نور آدرنالین می شود. 

افرادی که گروه خونی آنها،  oاست، از توانائی های خارق العاده ای برخوردارند، اما با هزینه کردن مبالغ زیاد و تصمیم گیری های مهم، دچار استرس می شوند.تهران 24

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: