کد خبر: ۲۰۷۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۹ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - 2018September 09
در صورت استفاده بدهکاران موسسه از مجوز قانونی صدر التوصیف، متعاقب تایید بانک ها و موسسات مذکور، اداره ثبت اسناد و املاک مربوطه از ادامه عملیات اجرای ثبتی نسبت به وسایل وام گیرندگان و یا ضامنین آنها خودداری کنند.

شفا آنلاین>بیمه و بانک>معاون دادستان انقلاب رشت در نامه ای به کلیه بانکهای عامل و موسسات مالی و اعتباری استان گیلان، تکلیف محاسبه اصل و سود تسهیلات بانکی مطابق قرارداد اولیه بدون اخذ جرایم را اعلام کرد.

به گزارش شفا آنلاین: اکبر سبحانی شال در نامه ای خطاب به کلیه بانک های عامل و موسسات مالی <Financial institutions>و اعتباری استان گیلان اعلام کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید و اشتغال، با توجه به صراحت بند و تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۷ به منظور تشویق فعالان اقتصادی و تولید کنندگان مشروع و سالم مقرر می شود کلیه بانک های عامل اعم از دولتی و خصوصی و موسسات مالی و اعتباری، چنانچه مشتریان تا پایان سال ۹۶ علی‌رغم حال شدن سررسید وام تسهیلاتی، بدهی معوقه را تسویه حساب نکرده‌اند، بدین سبب بانک‌ها و موسسات مذکور مکلفند از تاریخ سررسید بدهی تا پایان شهریور سال ۹۷، از مشتریان فقط اصل و سود را مطابق قرارداد اولیه بدون احتساب جریمه دریافت و تسویه کنند.

در صورت استفاده بدهکاران موسسه از مجوز قانونی صدر التوصیف، متعاقب تایید بانک ها و موسسات مذکور، اداره ثبت اسناد و املاک مربوطه از ادامه عملیات اجرای ثبتی نسبت به وسایل وام گیرندگان و یا ضامنین آنها خودداری کنند. بدیهی است در صورت عدم اجرای مقررات قانونی موصوف در فرجه اعلام شده مسئولیت قانونی متوجه مدیران مربوطه خواهد بود.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: