کد خبر: ۲۰۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - 2018August 29
نقش داروسازان در پیشبرد اهداف سلامت جامعه، نقش بی‌بدیلی و حیاتی است و داروسازان، تلاش بی وقفه ای را همواره برای بهبود شرایط سمت جامعه شکل داده اند که متاسفانه گاهی اوقات مورد بی اعتنایی قرار گرفته است
شفا آنلاین>سلامت>مدیر کل اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: برای توسعه سلامت و کاهش وابستگی به خارج از کشور، راهی جز به روزرسانی قوانین وجود ندارد. با قوانین چند دهه گذشته، نمیتوان ادعای پیشرو بودن را داشت.

به‌گزارش شفا آنلاین:  غلامرضا بهفر مدیر کل اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در افتتاحیه مراسم روز ملی داروسازی که امروز در هتل المپیک برگزار شد اظهار داشت: نقش داروسازان در پیشبرد اهداف سلامت جامعه،<Community health> نقش بی‌بدیلی و حیاتی است و داروسازان، تلاش بی وقفه ای را همواره برای بهبود شرایط سمت جامعه شکل داده اند که متاسفانه گاهی اوقات مورد بی اعتنایی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اینکه در این روز به نقش داروسازان در توسعه صنعت آرایشی و بهداشتی پرداخته شده، نویدبخش توجه روز افزون داروساران به عرصه‌های سلامت محور است ؛ همچنین برای توسعه سلامت و کاهش وابستگی به خارج از کشور، راهی جز به روزرسانی قوانین وجود ندارد. با قوانین چند دهه گذشته، نمیتوان ادعای پیشرو بودن را داشت.

بهفر گفت: ما در اداره کل آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، تلاش برنامه ریزی شده ای را در این خصوص آغاز کرده ایم ولی طبیعتا به همراهی صنف،دانشگاه و صنعت نیاز داریم؛ مشارکت گروهی، پیام کلیدی جهان است برای بهبود فرایندها و سرعت بخشیدن به رفع معضلات که خوشبختانه در سازمان غذا و دارو نیز این رویکرد مورد توجه است.

مدیر کل اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو اظهار داشت: راه‌های درمان مشکلات صنعت مشخص است ولی نکته اینجا است که بدون همدلی و هم افزایی نمی‌توان به نتیجه رسید و امیدواریم گردهمایی داروسازان به‌مناسبت روز ملی داروسازی بتواند این مسیر را تسهیل کند.فارس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: