کد خبر: ۲۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014April 21
شفا آنلاین-یک دادستان کره جنوبی از دستگیری چهار نفر دیگر از خدمه کشتی غرق شده این کشور به اتهام حفاظت نکردن از جان مسافران خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، «آن سانگ دون»، دادستان ارشد امروز (دوشنبه) اظهار داشت: چهار نفر دیگر از خدمه این کشتی مسافربری به دلیل حفاظت نکردن از جان مسافران کشتی غرق شده دستگیر شدند.

پیش از این نیز ناخدای این کشتی مسافربری و دو نفر دیگر از خدمه آن به اتهام بی‌مسئولیتی و رها کردن سرنشینان کشتی به هنگام وقوع حادثه دستگیر شده بودند. بنابر گزارش‌های قبلی، ناخدای کشتی غرق شده به مسافران دستور داده بود که عرشه را ترک نکنند.

خبر دستگیری چهار خدمه دیگر زمانی منتشر شد که تلفات قربانیان این حادثه دریایی به 64 تن افزایش یافت. همچنین حدود 240 نفر دیگر از 476 مسافر این کشتی که بیشتر آنان از میان دانش آموزان دبیرستان بودند، همچنان ناپدید هستند. نیروهای امداد و نجات پس از آن که توانستند به لاشه کشتی غرق شده برسند اعلام کردند که احتمال می‌رود اجساد بیشتری را در داخل کشتی پیدا کنند.

به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، کشف اجساد بیشتری از قربانیان حادثه، امید خانواده‌های آنان را که در جزیره «جیندو» در نزدیکی محل غرق شدن کشتی حضور دارند، کمرنگ کرده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: