کد خبر: ۲۰۵۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - 2018August 11
طی حادثه‌ای در دوشنبه هفته گذشته مورخ ۱۵ مرداد ماه حدود ساعت ۱۹.۳۰مرد جوانی با ورود به کلینیک مرکز درمانی شهید مدرس، دکتر تارا از پزشکان متخصص این مرکز را با ضربات چاقو مصدوم کرد
شفاآنلاین>سلامت> رئیس مرکز پزشكی، آموزشی، درمانی شهید مدرس با اشاره به ضرب و جرح یک پزشک نفرولوژیست توسط همراه بیمار در تهران با رد ارتباط پزشک و بیمار در حادثه روی داده در این مرکز، علت اصلی حادثه را صرفا اختلافات خانوادگی عنوان کرد که هیچ ارتباطی به بیمارستان یا مسائل پزشکی و بیمار نداشته است.

به گزارش شفاآنلاین،  دکتر محمد سلیمانی با بیان این مطلب گفت: طی حادثه‌ای در دوشنبه هفته گذشته  مورخ ۱۵ مرداد ماه  حدود ساعت ۱۹.۳۰مرد جوانی با ورود به کلینیک مرکز درمانی شهید مدرس، دکتر تارا از پزشکان متخصص این مرکز را با ضربات چاقو مصدوم کرد.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از دستگیری فرد ضارب توسط نیروهای تلاشگر انتظامی مستقر در بیمارستان و تلاش‌های ماموران حراست بیمارستان شهید مدرس، فرد ضارب که از نزدیکان پزشک حادثه دیده است، به انگیزه خود برای ضرب و جرح که اختلافات خانوادگی بوده، صریحا اعتراف کرده است.

به گفته سلیمانی، ضارب اعتراف کرد که به دلیل اختلافات خانوادگی قبلی از طرف بستگان به انجام این عمل مبادرت کرده است و با اعلام رابطه خویشاوندی با پزشک مذکور به عنوان آخرین نفر وارد اتاق پزشک می‌شود.

رئیس مرکز شهید مدرس با اشاره به مصاحبه دکتر تارا با رسانه‌ها در خصوص عدم حضور نیروی انتظامی در این مرکز درمانی توضیح داد: بر اساس قرارداد همکاری با نیروی محترم انتظامی، پرسنل این نیرو همواره در مرکز حضور داشته و در خصوص این حادثه نیز با ورود به صحنه جرم ضمن اقدامات لازم، با همکاری منشی مستقر در کلینیک و حراست مرکز موفق به دستگیری فرد ضارب شدند.

سلیمانی با ارائه توضیحاتی به اقدامات درمانی(Healing) صورت گرفته در روز حادثه پرداخت و گفت: پس از اطلاع از مصدوم شدن دکتر تارا با همکاری پزشکان متخصص و با حضور  بر بالین وی شخصاً روند درمانی را برعهده گرفتم و پس از انتقال وی به اتاق عمل و با انجام اقدامات اولیه خطر جدی از پزشک مرکز رفع شد. وی ادامه داد: نتیجه تصویربرداری های پزشکی ایشان نیز توسط حاذق‌ترین اساتید دانشگاه تفسیر و پس از اطمینان از انجام اقدامات کامل درمانی، دکتر تارا پس از دو شب بستری با حال عمومی مطلوب از مرکز درمانی مدرس ترخیص شد.

وی با اشاره به مصاحبه فردی به نام دکتر نازنین شیرزادخان در رابطه با این حادثه اذعان داشت: فرد مذکور هیچگونه رابطه استخدامی و یا سمتی در این بیمارستان نداشته است.

شایان ذکر است پس از بررسی‌های به عمل آمده سمت مطرح شده وی در وزارت بهداشت در مصاحبه مذکور نیز صحت ندارد.

گفتنی است؛ چند روز گذشته اعلام شد که پزشک (Doctor)فوق تخصص نفرولوژی بیمارستان مدرس تهران توسط یکی از همراهان بیمار مورد حمله و اصابت چند ضربه چاقو قرار گرفت همچنین  یک جراح مغز و اعصاب در شهرستان نجف آباد اصفهان نیز توسط افراد نقابدار مورد سوءقصد و حمله قرار گرفت که بلافاصله وزیر بهداشت دستور تهیه‌گزارشی ازاین دو حادثه را  برای پیگیری قضایی صادر کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: