کد خبر: ۲۰۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - 2018August 10
رئیس روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی البرز کرج اعلام کرد که بازوی نوجوان 13 ساله تبریزی در این بیمارستان با موفقیت پیونده زده شد
شفا آنلاین>سلامت> رئیس روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی البرز کرج اعلام کرد که بازوی نوجوان 13 ساله تبریزی در این بیمارستان با موفقیت پیونده زده شد.

به گزارش شفا آنلاین: رئیس روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی البرز کرج اعلام کرد که بازوی نوجوان 13 ساله تبریزی در این بیمارستان با موفقیت پیونده زده شد.

مجید قراگوزلو اظهار داشت: این نوجوان 2 روز پیش در جریان حادثه تصادف خودرو در جاده قزوین- تاکستان بازوی دست راستش قطع شد که توسط بالگرد به بیمارستان البرز کرج انتقال داده شد.

وی ادامه داد: دست راست این نوجوان طی 4 ساعت عمل جراحی توسط تیم پزشکی مجرب با سرپرستی دکتر فرهاد حمزه زاده جراح و متخصص ارتوپدی و همکاری دکتر اسد اسلامی فوق تخصص عروق با موفقیت پیوند زده شد.

قراگوزلو گفت: اکنون وضعیت جسمی این مصدوم که براثر تصادف بازوی وی قطع شده بود رضایتبخش است و در بخش «آی .سی . یو » بستری می باشد.

وی یادآور شد که این مصدوم در حال انتقال از قزوین به سمت تهران بود که با اعلام آمادگی تیم پزشکی بیمارستان البرز در کرج پذیرش و درمان شد.

2 سال پیش نیز بازوی یک کارگر 21 ساله با موفقیت در بیمارستان البرزکرج پیوند داده شد.

بیمارستان البرز کرج تنها بیمارستان دارای پد استاندارد بالگرد و تخصص های ویژه در استان البرز است.

ماهانه حدود 60 سورتی پرواز بیماران انتقال مصدومان <Transferring injuries>حوادث رانندگی به بیمارستان البرز انجام می شود.

بیمارستان البرز وابسته به سازمان تامین اجتماعی از سال 1380 فعالیت خود را در کرج آغاز کرد و اکنون دارای 25 بخش تخصصی و فوق تخصصی است.

این بیمارستان ضمن ارائه خدمات رایگان به بیمه شدگان تامین اجتماعی به سایر قشرها و استان های همجوار البرز خدمات ارائه می دهد.ایرنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: