کد خبر: ۲۰۵۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - 2018August 10
لیست داروهایی که جزو کالاهای گروه اول سلامت هستند، شامل همه مواد اولیه و محصول نهایی داروها است
شفا آنلاین>سلامت>مدیرکل نظارت بر دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو با بیان اینکه همه داروها در لیست کالاهای گروه اول سلامت قرار می‌گیرند، گفت: طبق صحبت‌های انجام شده فقط دو حوزه بسته‌بندی دارو و احتمالا یکسری از اقلام دارویی که تولید محصول نهایی‌شان به میزان کافی در کشور وجود دارد، از فهرست دریافت ارز دولتی خارج خواهد شد.

به گزارش شفا آنلاین:دکتر علی‌اکبر برندگی درباره داروهایی که در لیست کالاهای گروه اول سلامت قرار می‌گیرند و به آنها ارز دولتی اختصاص خواهد یافت، گفت: لیست داروهایی که جزو کالاهای گروه اول سلامت هستند، شامل همه مواد اولیه و محصول نهایی داروها است.

وی افزود: طبق بررسی‌ها و صحبت‌های انجام شده فقط دو حوزه بسته‌بندی دارو و احتمالا یکسری از اقلام دارویی که تولید محصول نهایی‌شان به میزان کافی در کشور وجود دارد از فهرست دریافت ارز دولتی<Government currency> خارج خواهند شد که البته هنوز در حال بررسی آن هستیم.

مدیرکل نظارت بر دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو، تاکید کرد: البته هنوز تعداد کالاهای گروه اولی که در حوزه دارویی، ارز دولتی دریافت نمی‌کنند، مشخص نیست و در حال نهایی کردن آنها هستیم.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: