کد خبر: ۲۰۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱:۳۴ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - 2018August 08
شفاآنلاین:پزشک سرشناس یکی ازبیمارستان های دولتی تهران،شامگاه گذشته دربیمارستان هدف ضربات کارد یک مهاجم قرارگرفت و به شدت زخمی شد.
به گزارش اختصاصی خبرنگارشفاآنلاین،شامگاه دیروز دکترسیداحمد تارا،فوق تخصص بیماری های کلیه و رئیس بخش پیوند یکی ازبیمارستان های دولتی پایتخت،درکلینک هدف ضربات کارد یک مردجوان قرارگرفت وبه شدت زخمی شد.
دکترتارا که ازاین سوء قصد خونین جان سالم به دربرده است درگفتگوی اختصاصی با خبرنگارشفاآنلاین گفت:شامگاه دوشنبه و پس ازویزیت بیماران دربیمارستان،درحالی که دراتاق کارم تنها بودم ناگهان در به طرزهولناکی بازشد و مرد جوانی که گازاشک آور دردست داشت به طرفم حمله کرد.او همانطور که گازاشک آور را به سروصورتم می پاشید ومن هم قادربه هیچ دفاعی نبودم با چاقوی بزرگی که دردست داشت گردن ام را هدف قرارداد.بعد هم درحالی که روی زمین افتاده بودم چند ضربه دیگربه شکم و پهلوهایم زد و همزمان با سروصدا و فریاد های کمک خواهی ام ازآنجا فرارکرد.
فوق تخصص بیماری های کلیه اظهارداشت:درحالی که نیمه جان و خونین روی زمین افتاده بودم کارکنان بیمارستان که با شنیدن صدای فریادهای کمک خواهی ام به اتاق ام آمده بودند بلافاصله مرا به اتاق عمل انتقال دادند.خوشبختانه  با لطف خدا و اقدام به موقع همکارانم خونریزی شدید مهارشد.
دکترتارا افزود:تمامی شواهد نشان می دهد که مهاجم چاقو کش باطرح و نقشه قبلی و برنامه ریزی دقیق وارد بیمارستان شده و درفرصتی مناسب به طرفم حمله کرده است.
دکترتارا با صراحت اعلام کرد که این موضوع ارتباطی به مسایل درمانی و پزشکی نداشته و ماموران پلیس سرگرم تحقیقات تخصصی برای کشف علت و انگیزه این اقدام جنایتکارانه هستند.ضمن اینکه ضارب نیزهنگام فرار دستگیرشده وبازجویی های فنی،تخصصی پلیسی درباره علت و انگیزه اصلی این اقدام جنایتکارانه ازسوی کارآگاهان ادامه دارد.
وی که هم اکنون دربخش ویژه تحت مراقبت های تخصصی قراردارد گفت:خوشبختانه پزشکان معالج اعلام کرده اند خونریزی بند آمده ولی با این وجود مراقبت های لازم همچنان ادامه دارد.










غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
معینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
خداوند شفاء بدهد زیاد ناراحت شدم کاری داشته باشید در خدمت شما هستم
وحید رجبی
|
Greece
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
سلام آقای دکتر ، رجبی هستم از واحد پیوند کلیه انجمن کلیوی گیلان ، با شنیدن این خبر خیلی متاسفم شدم و آرزوی سلامتی برای شما را از خداوند متعال خواستارم و هیچ وقت لطف شما را به بیماران کلیوی گیلان را فراموش نمیکنم.
رضا خسروی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
ایشاالله هرچه زودتر سلامتیشونو بدست بیارن
خدا شفاشون بده
جناب آقای دکتر تارا سرمایه ارزنده کشورمون هستند.
من یکی از بیماران پیوندی ایشان هستم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
0
سلام به دکتر عزیز ومهربان بی نهایت نارا حت شدیم ولی خداوند پشت و پناه شما هست چون خیلی دعا پشت شما هست من هم به لطف شما پیوپد شدم سپاسگزارم با ارزوی سلامتی شما از خدا مهربانترین پزشکان
سیامک احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
0
0
از شندین این خبر بسیار متاسف شدم امیدوارم به زودی سلامتی خود را بدست بیاورند ایشان از سرمایه های کشورمان هستند
کیمیا بهرادنیا
|
Netherlands
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
سلام؛
ازشنیدن این خبرتلخ خیلی ناراحت شدم اقایی دکترتارایکی از بزرگ ترین و ارزشمندترین سرمایه کشورمون هستن من یکی از بیماران پیوندکلیه دکتر هستم
ارزویی سلامتی وتنددرستی برای دکترمون میکنم .کیمیاو خانواده
هرچه زودتر خوب بشین دکتر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: