کد خبر: ۲۰۴۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - 2018August 06
در بیانیه این انجمن آمده است: اقدام در خور تحسین و برگرفته از حس انسان دوستانه جنابعالی در اهدا 4 دستگاه دیالیز به مرکز خیریه بقیه الله الاعظم شهرستان خمینی شهر بار دیگر تائیدی بر خصایص اخلاقی هنرمندان بزرگ و مردمی کشور عزیزمان بود
شفا آنلاین>سلامت>انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران در نامه ای خطاب به اصغر فرهادی کارگردان مطرح سینمای ایران وبرنده جایزه اسکار، از اقدام وی در اهدا 4 دستگاه دیالیز به مرکز دیالیز خمینی شهر تقدیر کرد.



به گزارش شفا آنلاین:در بیانیه این انجمن آمده است:  اقدام در خور تحسین و برگرفته از حس انسان دوستانه جنابعالی در اهدا 4 دستگاه دیالیز به مرکز خیریه بقیه الله الاعظم شهرستان خمینی شهر بار دیگر تائیدی بر خصایص اخلاقی <Moral qualities>هنرمندان بزرگ و مردمی کشور عزیزمان بود.

انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران وظیفه خود می داند بخاطر این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه تشکر و قدردانی صمیمانه خود را اعلام نماید.

امیدواریم روحیه مددرسانی و بخشندگی که بارها از سوی شخصیت های بزرگ ملی و هنری کشور شاهد بوده ایم نصب العین همه اقشار جامعه  به خصوص هنرمندان، ورزشکاران و سایرین باشد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: