کد خبر: ۲۰۴۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - 2018August 04
بر اساس ضوابط ابلاغی از سوی سازمان غذا و دارو، توزیع کلیه داروهای طبیعی، سنتی و مکمل‌های تغذیه‌ای صرفا از طریق شرکت‌های مجاز میسر است
شفاآنلاین>سلامت> بر اساس ضوابط ابلاغی از سوی سازمان غذا و دارو، توزیع دارو‌های طبیعی، سنتی و مکمل‌های تغذیه‌ای صرفا از طریق شرکت‌های مجاز امکان پذیر است.

به گزارش شفاآنلاین، بر اساس ضوابط ابلاغی از سوی سازمان غذا و دارو، توزیع کلیه داروهای طبیعی، سنتی و مکمل‌های تغذیه‌ای صرفا از طریق شرکت‌های مجاز میسر است.

رئیس دانا مدیر اداره نظارت بر فرآورده های طبیعی سنتی و مکمل ها در راستای ضوابط ابلاغی از سوی سازمان غذا و دارو(medicine) گفت: توزیع کلیه داروهای طبیعی، سنتی و مکمل‌های تغذیه‌ای که از سازمان غذا و دارو پروانه دریافت کرده اند صرفا از طریق شرکت‌های توزیع مجاز میسر است.

ممنوعیت فروش مکمل ها در عطاری‌ها

همچنین محل عرضه و فروش داروهای طبیعی، سنتی و مکمل در داروخانه‌های مجاز فروش داروهای طبیعی و شیمیایی کل کشور زیر نظر دکتر داروساز است.

وی افزود: تبلیغات این فرآورده‌ها در صورتی که تولید داخل بوده و در فهرست داروهای رسمی و بیمه‌ای نباشند، در فضای مجازی و اینترنت مجاز بوده، ولی فروش آنها صرفا در داروخانه‌ها مجاز است.

گفتنی است؛ عرضه فرآورده ‌های طبیعی سنتی (Traditional)و مکمل ها در عطاری‌ها ممنوع است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: