کد خبر: ۲۰۴۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - 2018August 02
در چهل سال بعد از انقلاب تبلور و تجلی اصلی تاریخ صنعت داروسازی کشور به عنوان صنعت ملی است و این موضوع از گذر روزهای سخت به وجود آمده است و در روزهای راحت شاید با رشد و خلاقیت چندانی همراه نبوده است

شفا آنلاین>سلامت>سخنگوی سازمان غذا و دارو، گفت: صنعت داروسازی نسبت به بسیاری از حوزه های اقتصادی، وضعیت مناسب تری دارد.

به گزارش شفا آنلاین: کیانوش جهانپور با بیان اینکه جایگاه امروز صنعت داروسازی از گذرگاه رنج ها و تلاش ها و گذراندن روزهای سخت به دست آمده است، افزود: در چهل سال بعد از انقلاب تبلور و تجلی اصلی تاریخ صنعت داروسازی کشور به عنوان صنعت ملی است و این موضوع از گذر روزهای سخت به وجود آمده است و در روزهای راحت شاید با رشد و خلاقیت<Growth and creativity> چندانی همراه نبوده است.

وی ادامه داد: امروز صنعت داروسازی قطعا دچار آسیب هایی است و این موضوع را وقتی با وضعیت مطلوب مقایسه می کنیم نمایان می شود. آسیب های امروز در تمام زنجیره تامین دارو وجود دارد که هر کدام علل و عوامل خاص خود را دارند.

سخنگوی سازمان غذا و دارو، تصریح کرد: وضعیت صنعت دارو و داروسازی کشور نه به گونه ای است که بگوییم خوب نیست و نه به گونه ای است که در نقطه حداکثر توانایی ها و ظرفیت های کشور قرار داریم.

وی اظهار داشت: همه اهالی این صنعت مشکلات زنجیره تامین دارو و صنعت داروسازی را می دانند و در عین حال نقاط قوت و مثبت و همچنین ارزش هایی که در این صنعت متجلی شده است را نیز می دانند و در واقع صنعت دارو نسبت به بسیاری از حوزه های اقتصادی کشور، وضعیت مناسب تری دارد.مهر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: