کد خبر: ۲۰۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۰ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - 2018August 01
سومین دوره فن بازار سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در سومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی به‌صورت تخصصی و با همکاری تمامی ذینفعان این رویداد برگزار خواهد شد

شفا آنلاین>سلامت>سومین فن‌بازار سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور همزمان با سومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی برگزار می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین:سومین دوره فن بازار سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در سومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی به‌صورت تخصصی و با همکاری تمامی ذینفعان این رویداد برگزار خواهد شد.

این رویداد به جهت تهیه بستری برای مبادله فناوری‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این حوزه و بهره‌گیری از توان و ظرفیت بالقوه کشور برگزار می‌شود. در این بخش توانمندی‌های آماده سرمایه‌گذاری و قابل توسعه به تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان، متقاضیان، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران دخیل در حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی معرفی می‌شود.

"توسعه و تبادل فناوری‌های پایه تا درمانی، ارتقا و تنوع‌بخشی به ارتباط دانشگاه و صنعت و درنهایت بازار"، "تسهیل در انتقال و کاربردی کردن فناوری‌های مرتبط"، "بهبود شاخص‌های بهداشت، سلامت و درمان"، "افزایش تولیدات با فناوری برتر و تسریع و تسهیل در فرآیند تجاری‌سازی"، "ارتقای قدرت رقابت‌پذیری در بازار"، "تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان و ظرفیت‌سازی برای گسترش آنها"، "حمایت از تجاری‌سازی طرح‌های پژوهشی مرتبط موفق" و همچنین "شناسایی و صادرات خدمات درمانی، فنی و مهندسی مرتبط با سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی" از جمله اهداف فن بازار <Fan market goals>هستند.

در این رویداد فضای مناسبی برای معرفی و عرضه فناوری‌ها ایجاد شده و توانمندی‌های فناوری به‌منظور تأمین نیازها فراهم خواهد شد و بستر ایده‌آلی برای تجاری‌سازی تحقیقات مرتبط و معرفی آنها به سرمایه‌گذاران و کارآفرینان ایجاد می‌شود.

فن بازار تخصصی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی با هدف ایجاد فضایی مناسب برای معرفی و عرضه خدمات و فناوری‌ها و توانمندی‌های فناورانه حوزه پزشکی بازساختی و پاسخگویی به نیازهای بنگاه‌های اقتصادی و صاحبان صنایع دارویی، تجهیزات پزشکی و لوازم آزمایشگاهی و همچنین توسعه اقتصاد دانش‌بنیان از طریق ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و ترغیب بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در این حوزه اجرا می‌شود.

گردهمایی، بحث و تبادل‌نظر متخصصان و سرمایه‌گذاران، مخترعان و فناوران، پژوهشگران و تولیدکنندگان، فروشندگان و خریداران در یک فضای حقیقی از جمله اهداف رویداد فن بازار کشوری سلول‌های بنیادی <Stem Cells>و پزشکی بازساختی خواهد بود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در فن بازار سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی تا 15 آبان ماه فرصت دارند به سایت  http://stemcellfestival.com مراجعه کنند و ضمن نام‌نویسی در سومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، ضمن رؤیت محورهای این فن بازار که در روز 9 آذر 1397 در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود، در آن شرکت کنند.

بر اساس اعلام معاونت علمی، سومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، 3 لغایت 10 آذرماه 1397 و توسط ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: