کد خبر: ۲۰۴۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - 2018August 01
مدیر انجمن بیماران کلیوی استان تهران خبر داد:
این دو قطعه زمین از سوی خیر نیک اندیش، آقای میرحسین حسینی به منظور ساخت درمانگاه بیماران کلیوی و دفتر نمایندگی انجمن در شهرستان فیروزکوه اهدا شده است
شفا آنلاین>سلامت>مدیر انجمن بیماران کلیوی استان تهران گفت: دو قطعه زمین در شهرستان فیروزکوه برای ساخت و راه اندازی درمانگاه و دفتر نمایندگی، به این انجمن اهدا شد.

به گزارش شفا آنلاین، علیرضا خباززاده اظهار داشت: این دو قطعه زمین از سوی خیر نیک اندیش، آقای میرحسین حسینی به منظور ساخت درمانگاه بیماران کلیوی(Kidney patients) و دفتر نمایندگی انجمن در شهرستان فیروزکوه اهدا شده است که در حال پیگیر امور اجرایی، اداری و قانونی آن هستیم.

رئیس هیات مدیره انجمن بیماران کلیوی افزود: در جلسه ای که با آقای یوسف جمارانی فرماندار و آقای جعفر یرج شهردار فیروزکوه داشتیم، این مقامات ضمن تشکر و قدردانی از حضور مدیران انجمن در شهرستان فیروزکوه و خدماتی که در راستای تامین آرامش و آسایش بیماران کلیوی انجام می شود، موافقت خود را با تجمیع این دو قطعه زمین و صدور اسناد مربوطه به نام انجمن حمایت از بیماران کلیوی کشور اعلام کردند و مقرر شد مطابق روال گذشته از این انجمن خیریه حمایت کنند.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان تهران ادامه داد: انجمن نیز در این جلسه متعهد شد پس از ثبت و صدور اسناد این دو قطعه زمین به نام انجمن، برای دریافت مجوزهای لازم از نهادهای درمانی ذیربط به منظور آغاز فعالیت درمانگاه و دفتر نمایندگی انجمن در شهرستان فیروزکوه اقدام کند.

خباززاده اظهار داشت: آقای سیدعباس حسینی مدیر انجمن در فیروزکوه نیز متعهد شد نسبت به جمع آوری هدایای نقدی و غیرنقدی نیکوکاران منطقه برای تسریع در عملیات اجرایی احداث درمانگاه و دفتر انجمن اقدام کند.






غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
مبارک است انشاءالله موفق باشید
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: