کد خبر: ۲۰۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - 2018July 31
علیرضا رئیسی: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، در اجرای طرح پرونده الکترونیک سلامت ابتدا به سراغ مطب‌های خصوصی پزشکان عمومی می‌رویم
شفا آنلاین>سلامت>معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اجرای طرح پرونده الکترونیک سلامت اشاره کرد و گفت: در ابتدای اجرای این طرح، مطب های خصوصی به صورت داوطلبانه وارد پرونده الکترونیک سلامت می شوند.

به گزارش شفا آنلاین، علیرضا رئیسی در حاشیه همایش روز جهانی تغذیه با شیر مادر در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، در اجرای طرح پرونده الکترونیک سلامت ابتدا به سراغ مطب‌های خصوصی پزشکان عمومی می‌رویم.

وی اظهار داشت: در این راستا به صورت تشویقی و داوطلبانه با هماهنگی بیمه‌ها این اقدام را انجام دهیم و بر این اساس از اوایل مهرماه این مطب‌ها می‌توانند به صورت داوطلبانه وارد سامانه شوند که ضمن تسریع در رسیدگی پرونده‌ها و نسخه‌ها از برخی مزایای بیمه‌ای نیز برخوردار خواهند شد.

رئیسی با بیان اینکه اجرای سراسری اتصال مطب ها به پرونده الکترونیک سلامت زمان‌بر است، افزود: سامانه های استان‌ها به یکدیگر متصل می‌شوند و سامانه یکپارچه بهداشت را تشکیل می‌دهند زیرا هدف تکمیل سامانه‌های سطح یک است.

وی گفت: تا پایان مرداد ماه نقص سامانه‌های وزارت بهداشت(Ministry of Health) از جمله سامانه سیب برطرف می‌شود؛ این سامانه نقصی در حوزه گزارش‌گیری داشت که تا پایان ماه جاری برطرف می‌شود.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: