کد خبر: ۲۰۳۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - 2018July 27
هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۲ درصد افزایش یافت و به ۱۲۲۴.۴۰ دلار رسید. با این حال این فلز ارزشمند به سوی سومین کاهش هفتگی متوالی پیش می‌رود
شفا آنلاین>بیمه و بانک>بهای معاملات طلا روز جمعه که دلار در برابر ارزهای عمده سقوط کرد، افزایش یافت.

به گزارش شفا آنلاین:هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۲ درصد افزایش یافت و به ۱۲۲۴.۴۰ دلار رسید. با این حال این فلز ارزشمند به سوی سومین کاهش هفتگی متوالی پیش می‌رود.

در بازار آمریکا، هر اونس طلا برای تحویل در اوت ۰.۲ درصد کاهش یافت و به ۱۲۲۳.۸۰ دلار رسید. بهای معاملات این بازار روز گذشته ۶.۱۰ دلار یا کمتر از ۰.۵ درصد کاهش، در ۱۲۲۵.۷۰ دلار بسته شده بود.


شاخص دلار آمریکا در برابر سبدی از شش ارز بزرگ ۰.۱ درصد افت کرد و در ۹۴.۶۸۳ واحد قرار گرفت. دلار در برابر ین ژاپن با ۰.۲ درصد کاهش، ۱۱۰.۹۷ ین معامله شد.

ضعیف شدن دلار، طلا را که به این ارز قیمت‌گذاری می‌شود برای دارندگان سایر ارزها ارزانتر می‌کند.

یوان با تشدید نگرانی‌ها نسبت به تاثیر جنگ تجاری چین و آمریکا بر دورنمای اقتصادی و اعتماد سرمایه‌گذاران، نزدیک به پایین‌ترین حد ۱۳ ماه اخیر قرار گرفت.

رونالد لیونگ، مدیر شرکت "لی چیونگ گلد" در هنگ کنگ اظهار کرد: رشد ارزش دلار در برابر ین، روند صعودی طلا را محدود کرده است. نگرانی‌ها نسبت به افزایش نرخ‌های بهره آمریکا و جنگ تجاری چین و آمریکا بر معاملات طلا تاثیرگذار بوده است.

بر اساس گزارش رویترز، سرمایه‌گذاران منتظر انتشار آمار رشد اقتصادی آمریکا در سه ماهه دوم سال میلادی جاری هستند تا دورنمای افزایش نرخ‌های بهره را ارزیابی کنند.

طلا به افزایش نرخ‌های بهره آمریکا بسیار حساس است زیرا نرخ‌های بهره بالاتر، جذابیت سرمایه‌گذاری در این فلز زرد که بازدهی ندارد را کمتر می‌کند.

وانگ تائو، تحلیلگر فنی رویترز پیش بینی کرد طلا به محدوده ۱۲۰۶ تا ۱۲۱۴ دلار سقوط خواهد کرد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۳ درصد افزایش، به ۱۵.۴۱ دلار رسید. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری تغییر چندانی نداشت و ۸۲۲.۷۰ دلار معامله شد. هر اونس پالادیوم برای تحویل فوری با ۰.۲ درصد افزایش، به ۹۲۸.۸۰ دلار رسید.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: