کد خبر: ۲۰۳۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - 2018July 26
در پایان معاملات امروز (پنجشنبه ۴ مرداد) بازار تهران، قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید به ۳ میلیون و ۳۹۲ هزار و ۳۰۰ تومان رسید
شفاآنلاین>سلامت> قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید در معاملات امروز پایتخت ۳ میلیون و ۳۹۲ هزار تومان و هر قطعه سکه طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش شفاآنلاین، در پایان معاملات امروز (پنجشنبه ۴ مرداد) بازار تهران، قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید به ۳ میلیون و ۳۹۲ هزار و ۳۰۰ تومان رسید. همچنین هر قطعه سکه(Coin) بهار آزادی طرح قدیم با نرخ ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

این در حالی است که در معاملات روز گذشته، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در محدوده ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و قیمت هر قطعه سکه طرح قدیم در محدوده ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بود.

همچنین در معاملات امروز قیمت(Price) هر قطعه نیم سکه یک میلیون و ۷۰۳ هزار تومان و قیمت هر قطعه ربع سکه ۸۶۱ هزار تومان معامله شد. سکه یک گرمی نیز با قیمت ۴۶۲ هزار تومان خرید و فروش شد.

در روز جاری هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۱۲۲۸ دلار و ۴۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به ۲۶۹ هزار و ۲۰۵ تومان نسبت به روز گذشته کاهش یافت.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: