کد خبر: ۲۰۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - 2018July 25
فضاسازی درباره کمبود دارو و تجهیزات پزشکی یکی از اهداف دشمنان کشور است و این موضوع یکی از اهداف اصلی فضاسازی روانی در جامعه است
 
شفا آنلاین>سلامت> وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: در مورد دارو الان مشکلی در کشور وجود ندارد اما این موضوع به این معنا نیست که در آینده نیز مشکلی نخواهیم داشت، با این حال دشمن به دنبال این هدف است که درباره کمبود دارو، فضاسازی کند.

به گزارش شفا آنلاین: حسن هاشمی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: فضاسازی درباره کمبود دارو و تجهیزات پزشکی یکی از اهداف دشمنان کشور است و این موضوع یکی از اهداف اصلی فضاسازی روانی <Psychic Spacing>در جامعه است و در این فضا فردی برنده است که افکار عمومی را در سطح بین المللی و کشور مدیریت کند، ما باید با این فضا مقابله کنیم و خودمان بخشی از آن نباشیم.

وی اضافه کرد: در مورد دارو الان مشکلی در کشور وجود ندارد اما این موضوع به این معنا نیست که در آینده نیز مشکلی نخواهیم داشت؛ در حال حاضر باید علاج واقعه قبل از وقوع را انجام دهیم، هم اکنون همه تیم ها مشغول فعالیت هستند و امیدواریم همان طور که آرزو داریم برنامه ها در آینده محقق شود تا آینده مشکل نداشته باشیم.

هاشمی افزود: دشمن حتما یکی از حوزه هایی را که فشار می آورد دارو و تجهیزات پزشکی <Medical Equipment>است تا مردم آزرده شوند.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره کمبود دارو در زمان تحریم ها گفت: بسیاری از زمان ها تکرار سوال سبب اضطراب می شود. زیاد این سوال را نکنید، تلاش می کنیم مشکلی در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی و ملزومات حیانی به وجود نیاید.

وی افزود: رجز خوانی دشمنان همیشه وجود دارد، ما باید کار خودمان را با تدبیر انجام دهیم تا کمتر آسیب بینیم انتظارمان نیز باید به اندازه قدرت و توانمان باشد. تصمیم گیری های بهنگام خنثی کننده برنامه های و نقشه دشمنان است.ایرنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: