کد خبر: ۲۰۳۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۲۹ تير ۱۳۹۷ - 2018July 20
سازمان غذا و دارو با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد لیست و قیمت مصوب تمام اقلام دارویی قابل عرضه در داروخانه‌های سراسر کشور در سامانه اطلاعات دارویی سازمان غذا و دارو قابل جستجو و بازیابی است
شفا آنلاین>سلامت>سازمان غذا و دارو طی اطلاعیه ای از امکان جستجوی فهرست و قیمت اقلام دارویی از طریق سامانه مربوطه خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، سازمان غذا و دارو با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد لیست و قیمت مصوب تمام اقلام دارویی قابل عرضه در داروخانه‌های سراسر کشور در سامانه اطلاعات دارویی سازمان غذا و دارو قابل جستجو و بازیابی است. در متن این اطلاعیه آمده است:

 قابل توجه کلیه هم وطنان گرامی
نظر به ضرورت اطلاع رسانی به هنگام فهرست و قیمت مصوب اقلام دارویی و تجهیزات و ملزومات مصرفی پزشکی و حسب دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تاکید رئیس سازمان غذا و دارو، جزئیات لیست و قیمت مصوب تمام اقلام دارویی قابل عرضه در داروخانه‌های سراسر کشور در قسمت جستجوی دارو سامانه اطلاعات دارویی سازمان غذا و دارو و جزئیات فهرست و قیمت مصوب تجهیزات و ملزومات مصرفی پزشکی در سامانه اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو  قابل جستجو و بازیابی است.

همچنین فهرست اقلام و قیمت مصوب اقلام دارویی از طریق قسمت اطلاعات دارویی اپلیکیشن TTAC به صورت برخط، قابل جستجو و در دسترس خواهد بود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: