کد خبر: ۲۰۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۲۶ تير ۱۳۹۷ - 2018July 17
وزیر بهداشت: به عنوان کسی که این مسیر را طی کرده و حالا در این سن قرار دارد، نصیحت من را بپذیرید و بدانید که زندگی به سرعت در حال سپری شدن است و زمانی می‌توانیم به آن افتخار کنیم که بتوانیم در آن موثر باشیم
شفا آنلاین>سلامت> مراسم تقدیر از ده نفر برتر چهل وپنجمین آزمون دستیاری با حضور وزیر بهداشت برگزار شد.



به گزارش شفا آنلاین:باقر لاریجانی، معاون آموزش وزارت بهداشت در حاشیه این مراسم در سخنانی گفت: در آزمون دستیاری تخصصی ۱۴ هزار نفر  شرکت کردند و ۸ هزار نفر موفق به انتخاب رشته شدند.

وی تصریح کرد: تلاش زیادی برای صحت امتحانات انجام شده  و مساله ای که مهم است رفع نیاز‌های کشور در این حوزه است و محاسبات روشنی از نیروی انسانی داریم.

لزوم اعمال سوابق تحصیلی و کاری داوطلبان برای آزمون دستیاری

در ادامه این مراسم پروین پاسالار، رییس مرکز استعداد درخشان وزارت بهداشت در سخنانی تاکید کرد: درخواست داریم که تنها امتحان برای انتخاب بچه‌ها موضوعیت نداشته باشد و  سوابق تحصیلی و کاری بچه‌ها نیز برای انتخاب افراد تاثیر داشته باشد.

 وزیر بهداشت در مراسم تقدیر از ده نفر برتر آزمون دستیاری با تبریک به دانشجویان حاضر گفت: به عنوان کسی که این مسیر را طی کرده و حالا در این سن قرار دارد، نصیحت من را بپذیرید و بدانید که زندگی به سرعت در حال سپری شدن است و زمانی می‌توانیم به آن افتخار کنیم که بتوانیم در آن موثر باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید هم مهارت و هم دانش را همزمان بالا برد، افزود: دوره دستیاری هم بسیار سخت است هم بسیار شیرین. اما هیچ کدام از این سمت‌ها آرامش روحی برای انسان نمی‌آورد، مگر داشتن نام نیک و یا پدر و مادری خوب برای تربیت درست فرزندان.

وزیر بهداشت و درمان با بیان اینکه تنها در خدمت جامعه و مردم بودن نام نیک برای انسان می‌آورد، گفت: تنها نام نیک روح را سیراب می‌کند. سعی کنید انسان خوبی باشید و در رشته خودتان برجسته باشید و بمانید. زیرا ما در این دنیا تنها مسافر هستیم.


هاشمی افزود: در رشته رادیولوژی اتفاقات خوبی در آینده خواهد افتاد که متاسفانه شاید به دوره ما قد ندهد.

در پایان این مراسم از ده نفر برتر آزمون دستیاری تقدیر شد.میزان

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: