کد خبر: ۲۰۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - 2014April 15
شفا آنلاین- نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: به داد دریاچه ارومیه برسید، مردمان آذربایجان چشم انتظار اقدامات عملی دولت هستند «چرا که در زمان ریاست جمهوری شما خشک شدن این دریاچه از 70 درصد به 90 درصد رسید.»
به گزارش شفا آنلاین، نادر قاضی پور در نطق میان دستور خود امروز (سه شنبه) در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با خطاب قرار دادن پروفسور پرویز کردوانی متخصص کویرشناسی درباره سخنان منتسب به وی گفت: شما همه جا می گویید دریاچه ارومیه باید خشک و کویر شود. شما با عینک کویر به همه ایران به ویژه دریاچه ارومیه نگاه می کنید. من شما را به مناظره در سیما دعوت می کنم.

وی در ادامه ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س)، روز جهانی کارگر و روز گرامیداشت معلم از رییس جمهوری خواست که با توجه ویژه به کشاورزان در زمینه تولید به آنها کمک کند و با ارائه تسهیلات توسط بانک های دولتی، شخصی و شبه دولتی به کشاورزان و دامداران زمینه را برای اجرای اقتصاد مقاومتی که توسط رهبر انقلاب ابلاغ شده، فراهم کند.

قاضی پور اضافه کرد: آقای رییس جمهور به داد تولید برسید، رکود حاکم شده و ما در زمینه تجارت به صورت صددرصد فعال نشده ایم. رکود بدترین بیماری اقتصادی است.

نماینده مردم ارومیه یادآور شد: آقای رییس جمهور ما با دادن هزاران شهید استقلال خود را به دست آورده ایم و به آن می بالیم بنابراین اجازه ندهید اروپایی های استعمارگر هوس های بر باد رفته 200 سال پیش را زنده کنند و در امورات داخلی ایران اسلامی دخالت کنند.

وی گفت: آنها باید بدانند نمایندگان ملت در مجلس و فراکسیون رهروان ولایت با تمام وجود از آرمان های مقدس جمهوری اسلامی راه شهدا و امام شهدا و رهبر عزیز دفاع خواهند کرد.

قاضی پور در ادامه درباره طرح این مساله که نظراتش را از فیسبوک عنوان می کند، گفت: من همه نظرات خود را در رابطه با کلیه مسائل در صحن علنی مجلس بیان می کنم و هیچگونه سایت یا صفحه شخصی در هیچ جایی ندارم.

وی یادآورشد: اگر دوستان محبت می کنند به اسم من در فیس بوک و سایر سایت ها صفحه ای باز می کنند از آنها خواهش می کنم آن را تعطیل کنند. هرگز موافق این حرکات نیستم و علاقه ندارم از طریق بلوک های سرمایه داری و آمریکا چیزی راجع به من اعم از خوب یا بد گفته شود زیرا در نظام مقدس جمهوری اسلامی آزادی بیان به حد لازم وجود دارد و خود را از این ابزارهای استعماری بی نیاز می دانم. اگر از رییس جمهور و وزرا شکایت می کنیم و به راحتی رسیدگی می شود این آزادی را نشان می دهد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس خطاب به وزیر نفت گفت: گازرسانی به روستاهای آذربایجان غربی از میانگین کشوری بسیار پایین تر است لطفا دستور اکید صادر کنید تا این رقم حداقل به میانگین کشوری برسد.

وی از وزیر راه و شهرسازی نیز خواست راه آهنی که در این استان قرار بود سال 88 افتتاح شود را در دستور قرار دهد. جاده ارومیه به تبریز قرار بود دو بانده شود خواهشندیم در این باره دستورات لازم را صادر کنید.
ایرنا
برچسب ها: ارومیه ، خشک ، دریاچه ، مجلس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: