کد خبر: ۲۰۱۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۱۵ تير ۱۳۹۷ - 2018July 06
در این روش تهیه به دلیل این که قرار است سبزیجات را به سیخ بکشیم، بهتر است درشت خرد شود. سبزیجات را به صورت یک لایه نازک درون یک سینی می چینیم. سپس سبزیجات را به روغن زیتون آغشته می کنیم. 

شفا آنلاین>تغذیه>در این روش تهیه به دلیل این که قرار است سبزیجات را به سیخ بکشیم، بهتر است درشت خرد شود. سبزیجات را به صورت یک لایه نازک درون یک سینی می چینیم. سپس سبزیجات را به روغن زیتون آغشته می کنیم. 
به گزارش شفا آنلاین:سبزیجات<the vegetables> را به سیخ می کشیم و روی کباب پزی که از قبل داغ شده است، قرارمی دهیم. بعد از این که سبزیجات به خوبی کبابی شد، اجازه می دهیم کاملا خنک شود.بعد آن ها را به قطعات 5/1 سانتی متری تقسیم می کنیم و دریک ظرف می ریزیم. در یک کاسه کوچک روغن زیتون و پونه خشک شده را با هم مخلوط می کنیم. سپس آن را روی سبزیجات کبابی می ریزیم و خوب با هم مخلوط می کنیم. نعناع و گوجه فرنگی های گیلاسی را هم به سالادمان اضافه می کنیم و دوباره سالاد را هم می زنیم. حالا سبزیجات را به چهار قسمت تقسیم می کنیم و در ظروف مختلف می ریزیم. سپس مقداری پنیر فتا روی آن ها می پاشیم.
نکته:
 سالاد سبزیجات کبابی با پنیر فتا به دلیل وجود انواع سبزیجات و پنیر، یک منبع عالی از فیبر، ویتامین A، ریبوفلاوین، ویتامین B6، ویتامین C، فولات، منگنز و پتاسیم و منبع خوب پروتئین، تیامین، ویتامین K، کلسیم، مس، منیزیم و فسفر محسوب می شود.
این غذا، یک غذای رژیمی است و هر فردی با مصرف این سالاد کمتر از 200 کیلوکالری انرژی دریافت می کند. می توانید سالاد سبزیجات کبابی با پنیر فتا را به عنوان یک شام رژیمی و سبک میل کنید.
 فلفل دلمه ای قرمز خرد شده - یک عدد  بادمجان خرد شده - یک عدد  پیاز خردشده - یک عدد قارچ متوسط - 6عدد کدوی خردشده - 2عدد روغن زیتون - به میزان کافی پونه خشک - نصف قاشق غذاخوری نمک و فلفل - به میزان کافی گوجه فرنگی گیلاسی - یک فنجان نعناع خرد شده - یک چهارم فنجان پنیر فتا - نصف فنجان.خراسان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: