کد خبر: ۲۰۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۱۲ تير ۱۳۹۷ - 2018July 03
این کنگره در محورهایی چون دید دوچشمی, آمبلیوپی, عینک طبی و عدسی تماسی با حضور بیش از 1000 اپتومتریست از 24 تا 26 مرداد ماه سال جاری در مرکز همایش های رازی برگزار می شود
شفا آنلاین>سلامت>دبیراجرایی بیست و یکمین کنگره اپتومتری ایران گفت: بیست و یکمین کنگره  انجمن علمی اپتومتری ایران از24 تا 26 مرداد ماه سال جاری در مرکز همایش های رازی برگزار می شود.

به گزارش شفا آنلاین، جواد ملایی دبیراجرایی بیست و یکمین کنگره اپتومتری(Optoelectric) ایران گفت : این کنگره در محورهایی چون دید دوچشمی, آمبلیوپی, عینک طبی و عدسی تماسی با حضور بیش از 1000 اپتومتریست از 24 تا 26 مرداد ماه سال جاری در مرکز همایش های رازی برگزار می شود.

دبیراجرایی بیست و یکمین کنگره اپتومتری افزود:مقالات زیادی در زمان ارسال در دبیرخانه کنگره دریافت شد و همکاران می توانند جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر به سامانه www.ioac.ir مراجعه کنند .

عضو شورای عالی نظام پزشکی کشور گفت: سخنرانان با توجه به رویکرد اصلی کنگره به شرح وظایف اپتومتریست ها , شیوه درمان جدید و معرفی و رونمایی از تکنولوژی های جدید برای بررسی و تشخیص اختلالات نابینایی و اختلالات دید دوچشمی و آمبلیوپی می پردازند.
وی گفت: اپتومتریست ها به عنوان مراقبان اولیه بینایی به ارائه خدماتی مثل بررسی و تشخیص عیوب انکساری، اختلالات دید دو چشمی و انحرافات چشمی می پردازند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: