کد خبر: ۲۰۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۶ - ۱۱ تير ۱۳۹۷ - 2018July 02
بورس تهران درحالی بعد از ثبت بالاترین سقوط روزانه شاخص آغاز بکار می کند که یک کارگزاری با پیش بینی این هفته و اعلام نکته مهم چهارشنبه، ۲۴ سهم با احتمال معاملات مثبت را معرفی کرد.
شفا آنلاین>بیمه و بانک>بورس تهران درحالی بعد از ثبت بالاترین سقوط روزانه شاخص آغاز بکار می کند که یک کارگزاری با پیش بینی این هفته و اعلام نکته مهم چهارشنبه، ۲۴ سهم با احتمال معاملات مثبت را معرفی کرد.


به گزارش شفا آنلاین:شاخص بورس به بیشترین ریزش 6 ماه اخیر در سه شنبه گذشته اکتفا نکرد و بعد از افت هزار و 646 واحدی، در آخرین روز هفته هم رکورد تازه ایی به جا گذاشت و با سقوط 2 هزار و 202 واحدی به 111 هزار و 324 واحد رسید تا شاید دور دیگری از نوسانات منفی را شروع و سپری کند.

در این رابطه کارگزاری آبان درباره وضعیت این هفته بازار سهام پیش بینی کرد  موج جدید عرضه ها و صف فروش شدن اکثر گروه ها در شروع این هفته نیز ادامه داشته باشد اما نکته قابل توجه، گرفته شدن بخش اصلی زهر فروشندگان، طی دو روز کاری هفته گذشته است که می توان امیدوار بود در صورت افزایش خریداران و تقاضا، تعادل بازار را درپی داشته باشد.

نکته حائز اهمیت، اصلاح و استراحت لازم و کوتاه مدت شاخص کل و اکثر گروه ها و نمادها از دید تکنیکالی، برای ادامه روند صعودی میان مدت و بلند مدت است که به نظر می رسد با شتاب بالای دو روز گذشته، تا حدی صورت گرفته است.

در این میان " فخاس، فنورد، کچاد، شدوص، فسپا، شپدیس، شلعاب، فروس، مارون، شاملا، اخابر، پکویر، خاهن، خاذین، ورنا، خمحور، بورس، وبهمن، وساپا، مفاخر ، افرا، ثاخت، چافست و احتمالا چکاپا" از جمله نمادهایی که می توانند همچنان با معاملاتی مثبت تر از هم گروهی ها در این هفته دنبال شوند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: