کد خبر: ۲۰۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۰ - ۰۴ تير ۱۳۹۷ - 2018June 25
کارهای بسیار بزرگی در این مجموعه انجام می‌شود و ما تلاش خواهیم کرد در مجلس شورای اسلامی موانع پیش روی این پژوهشگران را رفع کنیم
شفا آنلاین>سلامت>رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بر ضرورت همراهی مسئولان بخصوص مسئولان وزارت بهداشت برای رفع مشکلات پژوهشگران جهاد دانشگاهی تاکید کرد و گفت: کارهای بسیار بزرگی در این مجموعه انجام می‌شود و ما تلاش خواهیم کرد در مجلس شورای اسلامی موانع پیش روی این پژوهشگران را رفع کنیم.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر شهریاری در حاشیه بازدید از پژوهشگاه ابن‌سینا ضمن اعلام این مطلب، اظهارکرد: فعالیت‌های بسیار بزرگ علمی و پژوهشی در جهاد دانشگاهی بخصوص پژوهشگاه ابن‌سینا انجام شده که این موضوع موجب خوشحالی اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس است و قطعا این پژوهشگران در عرصه فعالیت‌های خود با یکسری مشکلات و موانع مواجه هستند که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرند تا در حد ممکن بتوان مشکلات را رفع کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: امیدوار هستم مسئولان وزارت بهداشت(Ministry of Health) بخصوص معاونت تحقیقات و فناوری این وزارتخانه که می‌توانند بسیاری از موانع و مشکلات پیش روی فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی پژوهشگاه ابن‌سینا را رفع کنند، مساعدت‌های لازم را در این زمینه انجام بدهند. ما نیز تلاش خواهیم کرد در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تا جایی که در توان داریم، کمک کنیم تا مشکلات این پژوهشگران را برطرف کنیم.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر بودجه‌بندی در مجلس به اتمام رسیده و برای حمایت‌های بیشتر از پژوهشگران جهاددانشگاهی باید منتظر فصل بودجه باشیم. ضمن اینکه ما تسهیل ارتباط جهاد دانشگاهی را با اعضای کمیسیون مجلس خواستار هستیم تا بتوانیم بیشتر در جریان موانع و دستاوردها قرار بگیریم. ضمن اینکه تفاهم و همدلی می‌تواند حل بسیاری از مشکلات را راحت‌تر کند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: