کد خبر: ۱۹۹۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - 2018June 20
این برنامه با کمک اندازه‌گیری پارامترهایی مانند زمان، فاصله، تغییر ارتفاع، سرعت و میزان مصرف کالری، پیشرفت شما را بررسی می‌کند و تا رسیدن به هدف‌تان همراه شماست
شفاآنلاین>سلامت> آیا شما جزو افرادی هستید که برای سلامت یا کاهش وزن خود پیاده‌روی می‌کنید؟ می‌خواهید بدانید در طول مسیر چند گام برداشته‌اید و چند کالری انرژی سوزانده اید؟

به گزارش شفاآنلاین، نرم‌افزار Runtastic Pedometer در خدمت شماست. نرم‌افزار Runtastic با استفاده از GPS، فعالیت‌های ورزشی شما مانند دویدن، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری را اندازه‌گیری می‌کند.

این برنامه با کمک اندازه‌گیری پارامترهایی مانند زمان، فاصله، تغییر ارتفاع، سرعت و میزان مصرف کالری، پیشرفت شما را بررسی می‌کند و تا رسیدن به هدف‌تان همراه شماست.

البته از معایب این اپلیکیشن تقریبا جامع(Comprehensive) این است که فقط روی موبایل‌های اندرویدی قابل نصب و استفاده است چرا که به گفته مهندس سامان گلناری، کارشناس IT گوشی‌های اندرویدی دارای حسگر حرکتی هستند در عین حال این اپلیکیشن پیاده‌روی با دقت بسیار بالایی می‌تواند تعداد قدم‌های شما را در طول مسیر شمارش کند و با استفاده از این حسگر، گام‌های شما را تشخصی می‌دهد و با کمترین خطا داده‌ها را پردازش کند.

بر‌اساس تعداد گام‌ها، میزان کالری را که سوزانده‌اید هم محاسبه می‌کند. پس اگر می‌خواهید به صورت منظم پیاده‌روی کنید و هر روز میزان مشخصی کالری بسوزانید، این نرم‌افزار را از دست ندهید. این برنامه مفید، سرعت شما در طول مسیر را نیز ثبت می‌کند.

ویژگی‌های نرم‌افزار Runtastic عبارتند از:

راهنمای صوتی در طول تمرین

ردیابی زنده و تشویق‌ها با به اشتراک گذاشتن و دریافت پیام

مکث خودکار یعنی هنگامی که شما حرکت نمی‌کنید تمرین به طور خودکار متوقف می‌شود

ایجاد یا پیدا کردن مسیرهای ورزشی مختلف(Different)

مربی آموزشی و ‌افزایش عملکرد با استفاده از آموزش‌ها

آموزش و تجزیه و تحلیل ضربان قلب

تعیین سرعت با توجه به کالری مصرفی

اتصال خودکار به ساعت‌های هوشمند/ جام جم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: