کد خبر: ۱۹۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - 2018June 13
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور بخشنامه ای به ادارات کل و مدیریت های درمان این سازمان در سراسر کشور نحوه استقرار و فعالیت میز خدمت در واحد های اجرایی را مشخص کرد.

شفاآنلاین>اجتماعی>مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور بخشنامه ای به ادارات کل و مدیریت های درمان این سازمان در سراسر کشور نحوه استقرار و فعالیت میز خدمت در واحد های اجرایی را مشخص کرد.

به گزارش شفاآنلاین، بخشنامه مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در راستای اجرای بخشنامه ریاست جمهوری و همچنین تأمین حقوق شهروندان، تکریم مراجعین، افزایش رضایت مندی و پاسخگوئی مناسب و ارائه خدمات به موقع و سریع و با توجه به مصوبه شورای‌عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری صادر شده است.

براساس این بخشنامه در واحدهای اجرایی سازمان تأمین اجتماعی از ابتدای تیر ماه در تمامی ادارات کل و همچنین شعب و دفاتر رسیدگی به اسناد پزشکی تأمین اجتماعی سراسر کشور میزخدمت مستقر می شود و متناسب با تعداد باجه های میزخدمت، تعدادی از کارکنان شایسته، ماهر، پاسخگو و آموزش دیده و مطلع هر واحد برای پاسخگویی به مراجعه کنندگان به میزخدمت انتخاب می شوند.

واحد های اجرائی سازمان تأمین اجتماعی بصورت شفاف اطلاعات مورد نیاز مراجعین شامل مراحل گردش کار،مستندات مورد نیاز، مدت زمان ارائه خدمت و ... را مشخص و مسئول پاسخگوی خدمت و چگونگی ارتباط با وی را از طریق میز خدمت به اطلاع مراجعین می رسانند.

واحد های اجرائی سازمان تأمین اجتماعی به هنگام پذیرش، از کامل بودن مدارک و مستندات ارائه شده توسط مراجعین در محل میز خدمت اطمینان حاصل می کنند و هرگونه نقص در مدرک و مستندات مربوطه را صرفاً در هنگام پذیرش به اطلاع ارباب رجوع می رسانند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: