کد خبر: ۱۹۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - 2018June 13
برای پاکسازی روده از رازیانه کمک بخواهید. دانه های رازیانه به خاطر اثرات گوارشی و ضد التهابی مشهور هستند ، این نسخه بدون هیچ گونه حساسیتی روده را تمیز می کند ،
شفاآنلاین>سلامت>پاکسازی روده باید یکی از اصلی ترین برنامه های هفتگی شما باشد و پاکسازی فقط به پوست و کبد بر نمی گردد. با خواندن این مطلب نسخه ویژه طب سنتی برای پاکسازی روده را یاد می گیرید.

به گزارش شفاآنلاین، برای پاکسازی روده از رازیانه کمک بخواهید. دانه های رازیانه به خاطر اثرات گوارشی و ضد التهابی مشهور هستند ، این نسخه بدون هیچ گونه حساسیتی روده را تمیز می کند ، این دانه ها اغلب برای تسکین التهاب شکمی، کاهش نفخ ، و دیگر علایم مرتبط که باعث نگهداری مواد سمی می شود توصیه می شوند.

مواد اولیه :

1ق غ دانه رازیانه

یک فنجان آب

1ق غ عسل

طرز تهیه :

دانه رازیانه را به یک فنجان آب جوش اضافه کنید و آن را بپوشانید.

اجازه دهید 10 دقیقه بماند، سپس آن را با یک قاشق غذاخوری عسل ارگانیک شیرین کنید.

روش مصرف :

این جوشانده را با معده خالی بنوشید و برای نتیجه ی کامل از آن به مدت 3 هفته استفاده کنید.


پاکسازی روده با این معجون

بادیان خاصیت ضد نفخی و سم زدایی دارد هر دو گاز را ازبین می برند وحرکات روده ای را دفع می کنند ؛ ویژگی های فعال آن، فرآیند گوارشی را بهبود می بخشد و به تجزیه پسماند کمک می کند که اغلب می تواند در روده حفظ شود.

مواد اولیه :

1ق غ بادیان

1فنجان آب

طرز تهیه:

یک قاشق غذاخوری بادیان را به یک فنجان آب جوش اضافه کنید اجازه دهید خیس بخورد

آن را به مدت 5 تا 10 دقیقه بگذارید تا گرم شود.

روش مصرف:

این دم کرده را 2 یا 3 هفته متوالی با معده خالی بنوشید.

هم شما می توانید آن را 3 بار در هفته به عنوان پیش گیری از سو هاضمه در نظر بگیرید.


پاکسازی روده با این میوه خوشمزه

برای پاکسازی روده، از آلوبخارا غافل نشوید. آلو بخارا (گوجه برغانى) همان آلوى سیاه است که طبیعتی سرد و تر دارد و مسکن حرارت گرم مزاج‌ها و صفراوى‌هاو ضد عطش و تب‌های ناشی از گرماست. آب آلو نیز سرشار از فیبر است، به همین دلیل این نوشیدنی یک ملین طبیعی محسوب می‌شود که با تحریک روده ، اجابت مزاج را آسان می‌کند.

روش مصرف:

– چند عدد آلو بخارا و مقداری عرق کاسنى، عرق بیدمشک و گلاب مخلوط کنید و روى شعله ملایم بجوشانید تا خوب نرم شود، سپس آلوها را صاف کنیدتا عصاره‌ی آن‌ها به دست بیاید. آب‏ آلو بخارای صاف شده را در یخچال نگهدارى کرده و روزانه به مقدار نیاز میل کنید.


یک گیاه کمتر شناخته شده

آمله،گیاهی سرشار از ویتامین سی است و مصرف آن باعث بهبود سوخت و ساز بدن، افزایش گلبول‌های قرمز خون و رشد بافت‌ها و استخوان‌ها می‌شود. این گیاه همچنین از بهترین داروهای طبیعی برای پاکسازی روده است، به همین دلیل در طب سنتی به نوشیدن آب آمله توصیه شده است.

روش مصرف:

–۱۰۰ گرم آمله‌ی تازه را بخار بدهید، سپس آن را در مخلوط‌کن بریزید و مقداری آب به آمله‌های له شده اضافه کنید. روزانه دو فنجان از این ترکیب بنوشید.


مریم گلی و پاکسازی روده

عصاره برگ های مریم گلی ضد التهاب طبیعی هستند و به بازیابی عملکرد روده برای رهایی از سموم کمک می کنند ؛ اغلب توصیه می شود علائم سندروم روده تحریک پذیر و همچنین استفراغ و اسهال را بررسی کنید.

مواد اولیه :

1ق غ مریم گلی

1فنجان آب

طرز تهیه :

یک قاشق چای خوری مریم گلی را در یک فنجان آب جوش بریزید ؛ اجازه دهید 10 دقیقه بماند و سپس آن را از صافی یا فیلتر رد کنید.

روش مصرف

دم کرده را گرم کنید، تا دو بار در روز.

این کار را 2 هفته تکرار کنید.


نکات مهم پاکسازی روده

سیر دومین ماده مفید برای سم زدایی و حفظ سلامت روده ‌ها است، این ادویه ارزشمند فواید سلامتی زیادی برای اعضای مختلف بدن از جمله قلب و گردش خون دارد، همچنین اثرات ضد باکتریایی و ضد ویروسی آن می‌تواند به سلامت روده ‌ها کمک کند. سیر یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است و می‌تواند باعث کاهش التهاب در دیواره روده ‌ها شود، همچنین مصرف این ماده غذایی باعث بهبود هضم غذا و ازبین بردن مواد زائد و سموم می‌شود.

آووکادو ماده دیگری است که برای سلامت، سم زدایی و پاکسازی روده‌ها بسیار مفید است.

این خوراکی حاوی مقادیر بالای فیبر است و باعث دفع سریعتر سموم از بدن می‌شود. فیبر موجود در روده همچنین باعث کاهش ابتلا به سرطان روده بزرگ می‌شود.

سبزیجات دارای برگ‌های سبز تیره هم جزو خوراکی‌های مفید برای پاکسازی روده بزرگ و محافظت از دستگاه گوارش است.

کلم، اسفناج، زیتون، سبز، خربزه، نخود فرنگی، برگ چغندر و کرفس از جمله سبزیجات دارای برگ سبز تیره است. کلروفیل موجود در این سبزی‌ها به چربی‌های ناشی از خوردن مواد غذایی در دیواره روده بزرگ وصل و به این ترتیب مانع از رشد باکتری‌ها می‌شوند.
برچسب ها: سلامت ، پاکسازی ، رازیانه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: