کد خبر: ۱۹۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - 2018June 13
انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور ضمن آرزوی قبولی طاعات و غبادات روزه داران با صدور اطلاعیهای، آمادگی خود را برای دریافت وجوه زکات فطره هموطنان داخل وخارج ازکشور اعلام کرد.
شفاآنلاین>سلامت>انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور ضمن آرزوی قبولی طاعات و غبادات روزه داران با  صدور اطلاعیهای، آمادگی خود را برای دریافت وجوه زکات فطره هموطنان داخل وخارج ازکشور اعلام کرد.

به گزارش شفاآنلاین،در این اطلاعیه آمده است: عید سعید فطر فرصت مغتنمی است که در اجرای احکام الهی و به شکرانه عافیت، سلامت و بهره مندی از مواهب پروردگارمتعال، یاریگر بیمارانی باشیم که چشم امیدشان به لطف پروردگار و برکت های عید رمضان است. چراکه این ماه و عید سعید فطر تبلور نیکی و مهربانی به شمار می رود و روزه داران چنین فرصتی را قدر می شناسند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: حمایت و دستگیری از بیماران خردسال و بزرگسالی که در شرایط سختی به سر می برند همواره در فرهنگ و اندیشه مردم مسلمان کشورمان بوده و هست و انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور این افتخار را دارد که در چارچوب مسئولیت ها و دغدغه های خود خدمتگزار این بیماران باشد.

به همین منظور انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان عزیز، شماره حساب های خود را برای واریز وجوه زکات فطره اعلام می دارد تا این وجوه در راستای ماموریت های خیرخواهانه انجمن، صرف امورجاری ودرمانی بیماران نیازمند کلیوی کشور شود.

بر اساس این گزارش، شماره کارت های بانکی به نام انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران به  شرح زیر اعلام شده است:

شماره کارت 5859837000060232 بانک تجارت و شماره کارت  6221061080021415 بانک پارسیان.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علي مراد
|
France
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
0
0
موافق
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: