کد خبر: ۱۹۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - 2018June 13
آخرین نشست معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با دکتر شادنوش رئیس دانشگاه برگزار شد
شفاآنلاین>سلامت> در حوزه سلامت نقطه پایانی وجود ندارد و کار مستمری است که می بایست بدون وقفه ادامه یابد.

به گزارش شفاآنلاین، آخرین نشست معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با دکتر شادنوش رئیس دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی نژاد مسئول نهاد رهبری در دانشگاه با اشاره به حدیث امام علی (ع) بیان نمود: فرصت ها مانند ابرها گذرا هستند و توان انسان را از بین می برند. از فرصت ها به خوبی استفاده کنیم و از آن ها نهایت بهره را ببریم، مثل ماه مبارک رمضان که در این ماه عزیز درب های جهنم بسته و درب های بهشت به سوی مومنان واقعی گشوده هستند.

دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان کرد: خدا را گواه می گیرم در مدت حضورم در دانشگاه علوم پزشکی(medical) استان سمنان، که تمام تلاش و اقدامات من در جهت ارتقاء و نمو این دانشگاه و خدمت به حوزه سلامت استان سمنان بوده است و بحمدالله امروز با وجدانی آرام این دانشگاه را ترک می کنم، چرا که بیش از توان خود در راستای خدمت به مردم تلاش نموده‌ام.

دکتر شادنوش ادامه داد: می دانیم که مدیریت یک سازمان، کار تشکیلاتی و گروهی است و آن‌چه امروز در دانشگاه به عنوان خروجی نمایان شده حاصل تلاش و همیت همه کارکنان این دانشگاه می باشد.

وی افزود: با توجه به اهمیت حوزه سلامت و وضعیت مردم، باید توجه داشته باشیم که در این حوزه نقطه پایانی وجود ندارد و کار مستمری است که می بایست بدون وقفه ادامه یابد و همه ما مکلفیم با قدرت هر چه بیشتر در جهت نیل به اهداف دانشگاه و خدمت رسانی مطلوب تر به مردم شریف استان قدم برداریم.

دکتر دانایی ضمن قدردانی از دکتر شادنوش به پاس زحمات و خدماتی که به حوزه سلامت استان ارائه دادند، گفت: در این مدت از دکتر شادنوش درس های بسیاری آموختم و در این سال ها دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گام های بسیار بلند و موثری در جهت ارتقا و پیشرفت در بین دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور برداشته و امیدوارم بتوانیم در همین مسیر حرکت کرده و آینده روشن تر و درخشان تری را برای این دانشگاه (University)رقم بزنیم.

وی افزود: امروز بنده به عنوان پرورده‌ای از همین دانشگاه مسئول و سکان دار جدید این مجموعه شده‌ام، تا ان‌شاءالله بتوانم حق این مجموعه را به خوبی اداء کرده و جایگاه این دانشگاه را در کشور و حتی در جهان با همت مدیران و کارکنان این مجموعه بیش ار پیش ارتقاء دهیم.  

در پایان مدیران ضمن آرزوی موفقیت روز افزون برای دکتر شادنوش، از زحمات و تلاش های بی دریغ ایشان در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان قدردانی نمودند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: