کد خبر: ۱۹۸۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - 2018June 11
دومین سمپوزیوم علمی کاربرد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در بیماری های گوارش، کبد و پانکراس ۷ تیر در تبریز برگزار می شود
شفا آنلاین>سلامت>فرآیند نوآورانه حل چالش های موجود در بیماری های گوارشی در دومین سمپوزیوم علمی کاربرد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در بیماری های گوارش، کبد و پانکراس اجرا می شود.

به گزارش شفا آنلاین، دومین سمپوزیوم علمی کاربرد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در بیماری های گوارش، کبد و پانکراس به همت مرکز تحقیقات گوارش، کبد و پانکراس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و با همکاری مرکز جامع سلول‌های بنیادی(Stem Cells) و پزشکی بازساختی قطب آذربایجان (SCARM) ۷ تیر در تبریز برگزار می شود.

در این سمپوزیوم که به ریاست دکتر محمدحسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و با حضور دکتر رضا ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برگزار می شود به آخرین نتایج علمی و دستاوردهای جهانی در راستای کاربرد پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی در تشخیص و درمان بیماری های گوارش، کبد و پانکراس خواهد پرداخت.

برای اولین بار در این همایش با تشکیل ایده بورد فرآیند نوآورانه حل چالش های موجود در بیماری های گوارش از طریق ایده پردازان و فناوران مورد اجرا قرار خواهد گرفت.

دبیر علمی این کارگاه دکتر علیزاده و دبیر اجرایی آن دکتر پیمان کیهان ور است.

این سمپوزیوم برای دارندگان مدارک گروه متخصصین داخلی، علوم آزمایشگاهی(Laboratory sciences) و علوم پایه دارای امتیاز آموزش مداوم است.

محورهای این سمپوزیوم شامل نقش سلول های بنیادی در درمان بیماری های گوارش، کبد و پانکراس، ژن درمانی و فناوری های همگرا در تشخیص و درمان بیماری های گوارش، پزشکی باز ساختی در درمان بیماری های گوارش، کبد و پانکراس، استفاده از اگزوزوم ها در درمان بیماری های گوارشی، ایمونوسل تراپی در سرطان های گوارش ،کبد و پانکراس است.

همچنین مدل های حیوانی در توسعه درمان پزشکی باز ساختی در بیماریهای گوارش و چالش های فناورانه در توسعه فرایندهای تشخیص و درمان بیماری های گوارش و کبد و پانکراس از دیگر محورهای این سمپوزیوم است.

وب سایت مربوط به ایده پردازی در باب چالش های فناورانه بیماری های گوارش، کبد و پانکراس بزودی در اختیار قرار خواهد گرفت.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: