کد خبر: ۱۹۸۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - 2018June 08
انسان در طول تاریخ همواره از طبیعت به عنوان منبع اصلی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها استفاده کرده است. تفاوت بین داروهای رایج و داروهای طبیعی این است که آنها به ما آسیبی نمی‌رسانند
شفا آنلاین>تغذیه>برای تهیه این نوشیدنی تابستانی مفید به دانه‌های چیا و لیموترش نیاز دارید. مصرف این نوشیدنی می‌تواند به پیشگیری از سرماخوردگی در تابستان، چربی‌سوزی و پاکسازی بدن از سموم و مواد زائد کمک کند.

به گزارش شفا آنلاین، انسان در طول تاریخ همواره از طبیعت به عنوان منبع اصلی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها استفاده کرده است. تفاوت بین داروهای رایج و داروهای طبیعی این است که آنها به ما  آسیبی نمی‌رسانند. در همین راستا، از یک نوشیدنی طبیعی می‌توانید برای کمک به درمان بسیاری از مشکلات سلامت استفاده کنید.

برای تهیه این نوشیدنی مفید به دانه‌های چیا و لیمو ترش نیاز دارید. مصرف این نوشیدنی می‌تواند به پیشگیری از سرماخوردگی، چربی‌سوزی و پاکسازی بدن از سموم و مواد زائد کمک کند. بر همین اساس افراد بسیاری این نوشیدنی را هر روز مصرف می‌کنند.

نوشیدنی لیمو و چیا
مواد تشکیل دهنده این نوشیدنی، نتیجه‌ای شگفت‌انگیز را به واسطه ویژگی‌های طبیعی قدرتمند خود به همراه خواهند داشت.

مواد تشکیل دهنده:
یک قاشق غذاخوری از دانه‌های چیا
آب یک لیموی تازه
یک یا یک و نیم لیوان آب
یک قاشق غذاخوری عسل

روش تهیه:
ابتدا، دانه‌های چیا را به مدت یک ساعت در آب خیس کنید. پس از یک ساعت، پوششی ژله‌ای اطراف دانه‌ها را فرا می‌گیرد که از محتوای فیبر آنها ناشی می‌شود. سپس، دانه‌‎ها را با استفاده از یک صافی جدا کرده و به آب و آب لیمو ترش اضافه کنید که مقدار آنها در بالا ذکر شد. برای ایجاد مزه‌ای بهتر و افزایش فواید این نوشیدنی می‌توانید مقداری عسل نیز به آن اضافه کنید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار