کد خبر: ۱۹۷۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - 2018June 03
در این مدت کوتاه ستاد امور رفاهی توانست چهار کارگروه در زمینه‌های مسکن، ارائه تسهیلات، خودرو و گردشگری تشکیل داده و در حد توان کارهای مثبتی انجام می دهد
شفاآنلاین>بیمه و بانک> مسئول سابق دفتر ستاد رفاهی وزارت علوم از افزایش وام مسکن اعضای هیئت علمی به آینده‌ای نزدیک خبرداد.

به گزارش شفاآنلاین، حبیب سنگتراش مسئول سابق دفتر ستاد رفاهی وزارت علوم در آیین تودیع و معارفه مدیر ستاد امور رفاهی و مدیرکل دفتربرنامه، بودجه و تشکیلات گزارشی از عملکرد خود در مدت تصدی مسئولیت دفتر ستاد رفاهی وزارت علوم ارائه کرد.

وی گفت: در این مدت کوتاه ستاد امور رفاهی توانست چهار کارگروه در زمینه‌های مسکن، ارائه تسهیلات(Facility)، خودرو و گردشگری تشکیل داده و در حد توان کارهای مثبتی انجام می دهد.

مسئول سابق دفتر ستاد رفاهی وزارت علوم افزود: از جمله کارهای انجام شده  پیگیری امور مربوط به افزایش (Increase)وام مسکن اعضای هیئت علمی به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان بود که مراحل نهایی را می‌گذراند.

وی ادامه داد: انعقاد قرارداد با چند شرکت سازنده خودرو جهت تحویل خودرو به اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، ارائه تسهیلات از ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان از طریق انعقاد قرارداد با بانک‌ها و اعزام متقاضیان به عتبات با دادن وام یک میلیون و پانصد هزار تومانی و  خدمات رسانی در زمینه سلامت از دیگر کارهای  صورت گرفته بود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: