کد خبر: ۱۹۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - 2018May 29
ترویج علوم شناختی در حوزه نقشه‌ برداری مغز، ارائه آخرین دستاوردهای این حوزه و به‌روز رسانی دانش و اطلاعات پژوهشگران و تعامل با یکدیگر از مهمترین اهداف مد نظر این رویداد است
شفا آنلاین>سلامت>دومین سمپوزیوم تازه‌های نقشه‌برداری مغز ایران، 18 و 19 مهر ماه امسال به همت آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز برگزار می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین، ترویج علوم شناختی در حوزه نقشه‌ برداری مغز، ارائه آخرین دستاوردهای این حوزه و به‌روز رسانی دانش و اطلاعات پژوهشگران و تعامل با یکدیگر از مهمترین اهداف مد نظر این رویداد است.

اعطای گرنت و جایزه به پژوهشگران پیشرو، معرفی سه پژوهش برتر و نشست پاییزه پژوهشگران و فناوران نقشه‌برداری مغز از دیگر بخش‌های این رویداد است.

سخنرانی سرآمدان بین‌المللی و ارائه دستاوردهای این حوزه یکی از بخش‌های این رویداد است؛ همچنین همزمان با این رویداد نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی جانبی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز در راستای پاسخگویی به بخشی از نیازهای پژوهشی و فناوری کشور در زمینه ایجاد زیرساخت تصویربرداری و تحریک مغزی لازم برای تحقیقات شناختی، ارائه خدمات دانش‌بنیان و روزآمد در حوزه علوم و فناوری‌های شناختی با بهره‌گیری از امکانات و نیروهای متخصص با حمایت معاونت علمی‌ و فناوری ریاست‌جمهوری ایجاد شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: