کد خبر: ۱۹۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018May 17
هدف از امضای تفاهمنامه همکاری بین دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت، انجمن علمی طب ایرانی و دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ایجاد همکاری در زمینه آموزشی، پژوهشی و درمانی در حوزه طب ایرانی است
شفا آنلاین>سلامت>برای استفاده از ظرفیت‌های آموزشی، پژوهشی و درمانی در حوزه طب ایرانی، تفاهمنامه همکاری بین دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت، انجمن علمی طب ایرانی و دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امضا شد.

به گزارش شفا آنلاین، هدف از امضای تفاهمنامه همکاری بین دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت، انجمن علمی طب ایرانی و دانشگاه علوم پزشکی(Medical science) ارتش جمهوری اسلامی ایران، ایجاد همکاری در زمینه آموزشی، پژوهشی و درمانی در حوزه طب ایرانی، با در نظر گرفتن کلیه امکانات و اختیارات طرفین، از جمله نیروی انسانی، زیرساخت‌ها، اطلاعات، تجربه و تخصص است.

زمینه‌های همکاری در این تفاهمنامه، شامل تبادل تجربیات در زمینه‌های مختلف در حوزه طب ایرانی، بهره‌مندی طرفین از توانمندی‌های فکری، تجربی، کارگاهی، کتابخانه‌ای، ارتباطات بین‌المللی، برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های مشترک آموزشی و پژوهشی، همکاری مشترک در برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های مشترک آموزشی و علمی-کاربردی کوتاه‌مدت و بلندمدت در حوزه طب ایرانی و گیاهان دارویی(Medicinal Plants) و ترجمه و تالیف کتب و مقالات پژوهشی و ترویجی مرتبط است.

دو طرف همچنین متعهد شدند ضمن در اختیار قرار دادن امکانات خود، زمینه همکاری مشترک در سطح سیاستگذاری و برنامه‌ریزی را از طریق حمایت‌های لازم فراهم آورند.

تفاه‌نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و درمانی در حوزه طب ایرانی بین دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت، انجمن علمی طب ایرانی و دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مدت سه سال اعتبار داشته و تمدید و ادامه فعالیت پس از آن نیز با توافق طرفین انجام می‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: