کد خبر: ۱۹۵۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018May 12
دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان بر اهمیت و جایگاه نقش مردم در حل مسائل خود و ضرورت توانمندسازی آن ها برای این منظور، تاکید کرد
شفاآنلاین>سلامت> جلسه کمیته های محلی سلامت اجتماعی در سالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان بر اهمیت و جایگاه نقش مردم در حل مسائل خود و ضرورت توانمندسازی آن ها برای این منظور، تاکید کرد.

در ادامه نمایندگان 2 کمیته محلی سلامت(Health) اجتماعی مسکن مهر و کهنه دژ گزارشی از فعالیت های خود و مسائلی که با آن مواجه هستند را ارائه کردند.

در این جلسه نوچه نماینده فرمانداری از فعالیت کمیته های محلی که در چهارچوب اجرای طرح مداخلات سلامت اجتماعی و با هدایت واحد سلامت روان مرکز بهداشت تشکیل شدند، تقدیر و آمادگی فرمانداری برای کمک به اجرای طرح را اعلام نمود.

میر معصومی کارشناس بهداشت روان معاونت بهداشتی نیز ضمن بیان تاریخچه ای از اجرای طرح مداخلات سلامت اجتماعی، به کمیته ها یادآوری کرد برای نتیجه گیری بهتر، مسائل منطقه خود را اولویت بندی کرده و در هر مقطع بر روی حل یک مسئله تمرکز کنند. مسئولین واحدهای فنی مرکز(Center) بهداشت در این جلسه ظرفیت ها و منابع خود را برای همکاری با کمیته های محلی بیان کردند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: