کد خبر: ۱۹۴۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018May 09
متاسفانه بحث تعرفه های رادیولوژی هنوز مطرح است و همین مسئله باعث ایجاد مشکلات مختلفی برای همکاران ما در سراسر کشور شده است
شفاآنلاین>سلامت> رئیس انجمن رادیولوژی ایران گفت:در حال حاضر رادیولوژیست ها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند و این مسئله می تواند به روزرسانی تجهیزات و دستگاه ها را با مشکل روبرو کند.

به گزارش شفاآنلاین، جلال شکوهی رئیس انجمن رادیولوژی ایران  اظهار کرد: متاسفانه بحث تعرفه های رادیولوژی هنوز مطرح است و همین مسئله باعث ایجاد مشکلات(Difficulties) مختلفی برای همکاران ما در سراسر کشور شده است.

وی ادامه داد: هزینه های بالای رادیولوژی و طلب زیاد همکاران ما به پروژه های مختلف باعث شده است تا حقوق پرسنل به زحمت پرداخت شود و همین مسئله باعث ایجاد مسائلی شده است که اگر به زودی این گونه  مشکلات برطرف نشود ممکن است حوزه بهداشت و درمان با مسائلی روبرو شود.

جلال شکوهی افزود: رادیولوژیست ها طلب زیادی از سازمان های مختلف بیمه گر دارند، اما با تمام وجود بهترین خدمات را به مردم عزیز ارائه می دهند.

وی عنوان کرد: نبود گردش پول در بین رادیولوژیست ها و مردم می تواند باعث بروز مشکلاتی شود و من امیدوارم هرچه سریعتر تعرفه رادیولوژیست ها به میزان منطقی و متناسب با تورم مالی کشور برگردد.

رئیس انجمن رادیولوژی ایران گفت: دیرکرد  مطالبات رادیولوژیست ها سبب بروز مشکلاتی در خصوص تجهیز نشدن و به روز رسانی دستگاه های تشخیصی می شود.

جلال شکوه یادآور شد: در حال حاضر رادیولوژیست ها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند و این مسئله می تواند به روزرسانی تجهیزات(Equipment) و دستگاه ها را با مشکل روبرو کند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: