کد خبر: ۱۹۴۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018May 08
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران از معرفی کاربردهای تصویربرداری در علم پزشکی و مهندسی خبر داد و گفت: ترویج تحقیقات در حوزه پیش‌بالینی امری ضروری است.
شفاآنلاین>سلامت>عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران از معرفی کاربردهای تصویربرداری در علم پزشکی و مهندسی خبر داد و گفت: ترویج تحقیقات در حوزه پیش‌بالینی امری ضروری است.

به گزارش شفاآنلاین، احسان شریف در نشست خبری برگزاری اولین سمپوزیوم کاربرد تصویربرداری در تحقیقات پیش‌بالینی اظهار داشت: با توجه به تحقیقات گسترده در زمینه تصویربرداری پیش‌بالینی و اهمیت این حوزه محققان بسیاری در سراسر دنیا تحقیقات خود را معطوف به این حوزه کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به راه‌اندازی آزمایشگاه پیش‌بالینی و وجود تجیهزات تصویربرداری مورد نیاز در این حوزه معرفی و ارائه برخی از تحقیقات صورت گرفته در کشور جهت آشنایی و ترغیب سایر محققین در این حوزه مهم دانش امری ضروری است.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: به همین منظور آزمایشگاه پیش‌بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران اولین سمپوزیوم کاربرد تصویربرداری در تحقیقات پش‌بالینی را 24 اردیبهشت‌ماه در تالار ابن‌سینای دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌کند.

وی اضافه کرد: ترویج تحقیقات در حوزه پیش‌بالینی، معرفی خدمات و امکانات آزمایشگاه پیش‌بالینی همچنین معرفی کاربردهای تصویربرداری در حوزه‌های مختلف علوم پزشکی و مهندسی و ارائه نتایج تحقیقات در حوزه‌های تصویربرداری پیش‌بالینی در علوم پایه پزشکی از اهداف برگزاری این رویداد است.

شریف خاطرنشان کرد: اساتید برجسته، پژوهشگران پزشک، متخصصین پزشکی، علوم پایه پزشکی و مهندسی، دندانپزشکی و داروسازی از جمله افرادی بوده که در این کنگره حضور خواهند داشت.
برچسب ها: سلامت ، پزشکی ، سمپوزیوم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: