کد خبر: ۱۹۴۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018May 06
نماینده وزارت بهداشت در ستاد توسعه فناوری های گیاهان دارویی از تصویب رشته فرآورده‌های طبیعی در مقطع کارشناسی دانشگاه خبر داد.

شفاآنلاین>سلامت>نماینده وزارت بهداشت در ستاد توسعه فناوری های گیاهان دارویی از تصویب رشته فرآورده‌های طبیعی در مقطع کارشناسی دانشگاه خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین،محمود خدادوست گفت: در آخرین جلسه شورای معین شورای عالی برنامه‌ریزی خوشبختانه رشته فرآورده‌های طبیعی در مقطع کارشناسی دانشگاه‌ها تصویب شد. این مقطع از دیپلم گرفته می‌شود. خوش‌بین هستیم با این رویکرد تازه وزارت بهداشت رشته‌های دیگری نیز تصویب شود.

خدادوست بیان کرد: پیش‌ از این رشته ماساژ طب ایرانی در مقطع کارشناسی را پیشنهاد دادیم که تصویب نشد. حالا مقطع کاردانی آن پیشنهاد داده شده است. یعنی دانش آموزان از دیپلم به این رشته واردشده و در آخر مدرک کاردانی دریافت خواهند کرد.

وی افزود: یقین داریم ایجاد چنین رشته‌هایی در ایجاد اشتغال تاثیرگذار خواهد بود. به همین علت در تلاش هستیم با رویکردی جدید رشته‌های پشتیبان این عرصه را توسعه دهیم.

ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی به عنوان محل تلاقی، همگرایی و حلقه وصل تمامی نقش‌آفرینان حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی کشور در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فعالیت دارد. این ستاد، هماهنگ‌کننده دستگاه‌های مرتبط دولتی، سازمان‌ها و نهادهای مردمی و تشکل‌های خصوصی است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: